srednA Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Er det noen som har erfaring med å bytte varmeapparat / register. Tenker på det som sitter inni dashen. Jeg har ikke fått skrudd så mye Corrado enda. Er det samme som mk2 og 3 at hele dashen må ut? Hvem selger register til fornuftig pris ? Godt å vått inni bilen nå ja:( Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ut med alt i midtkonsoll, hanskerom og dekslet under, varmeapp vifte i motorrom, 3 bolter i torpedovegg, jeg bruker ca 6-7 timer på dette. Nytt koster 700kr på mekomomen tror jeg, ca det dobbelte på møller. Sjekke norwegiancorradoclub sidene, der var saken akkurat oppe, masse tips der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ut med alt i midtkonsoll, hanskerom og dekslet under, varmeapp vifte i motorrom, 3 bolter i torpedovegg, jeg bruker ca 6-7 timer på dette. Nytt koster 700kr på mekomomen tror jeg, ca det dobbelte på møller. Sjekke norwegiancorradoclub sidene, der var saken akkurat oppe, masse tips der :) Jeg er godt i gang:) Tatt ut stoler og teppe. Renser det i samme slengen. Det er bolter i torpedo veggen på Corrado også ja. Møller skulle ha over 1200 med rabatt, så det blir vel mekonomen ja. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg