sharpmind Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei! Har et problem med tenninga på min Peugeot 205 GT. Den går forholdsvis greit på tomgang, men ved litt høyere turtall eller last så kjenner jeg at den er mye mer kraftløs enn før. Jeg har skiftet plugger og fordeler lokk uten noe forbedring. Jeg trodde til å begynne med at den bare tente på tre av pluggene. Men den går ikke fullt så magert. Men kan nesten virke som den går på 3,5/4 på en måte.. Noen som har noe tips til hva som kan testes? Kan det være overslag i pluggledninger? mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPassat Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Høres nesten ut som problemet jeg opplevde i tråden nedenfor. Fant ut at lampen for lambda sonden lyser, og dette kan muligens ha noe med mitt problem å gjøre. Blandingsforholdet i forgasseren blir feil med feil signaler fra lambdasonden, har jeg hørt/lest. Siter ------------------------- ´01 TDI by TS-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg