JHU Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Urethanen er vel så stiv at det nærmest er hardplast vel....? feita! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 :D :D :D :D Heelt kung! GIS 4 blir bare nedturen etter denne! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by JHU Gutta som laget 2fast hadde nok klart å få til noe mer realistisk hvis de hadde sett denne filmen først! :dude: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Nå ble jeg skuffet. Var jo legobiler :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Per Olav artig. kommer det en toer ? Tror nok det kommer en 2-er etterhvert ja.. lage en som er litt bedere og kanskje ta litt flere bilder i sekundet kanskje ?? ;) Nå ble jeg skuffet. Var jo legobiler Heheh... "Vart du lurt no!!? he he he..." << (Utales som Skremmeren) Hehe.. var vel det som var litt meningen oxo ;) -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by tekNetium Nå ble jeg skuffet. Var jo legobiler :( Hva? Var det ikke bare litt kjip CGI da?? Fortsatt en av de mest jordnære jeg har sett i sjangeren... men det var mindre damer i denne.... men inneholdet av plast vil jeg si er jevngodt... Er det mulig å få med en egen bil i serien... ?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by JHU Hva? Var det ikke bare litt kjip CGI da?? Fortsatt en av de mest jordnære jeg har sett i sjangeren... men det var mindre damer i denne.... men inneholdet av plast vil jeg si er jevngodt... Er det mulig å få med en egen bil i serien... ?? :D Kanskje det ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 kul den;) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hehe artig men litt kort...Fortsettelse følger eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Jostein Hehe artig men litt kort...Fortsettelse følger eller?;) Jupp fortsettelse følger.. Hehe.. var dumme og uerfarene egentlig når vi laget den.. Drev i sikkert godt over 1time med filmen og bygde og satte opp folk og greier, men så tok vi alt for få bilder.. derfor det går litt fort;) Men har fått tak i bedere kamera og mere ideer nå så det kommer nok en oppfølger ja.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 artig liten film hehe kunne ha tatt bittelitt mer bilder ja så du nesten kunne tro det var bevegelse :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 LOL :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 hahahaha fet film! lag en lengre en a ;) en oppfølger hadde vært morro Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 jeg hadde den røde bilen der når jeg lekte med lego.... husker ikke hvor jeg har den fra....tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Rename filmen til Ill-LEGO-racing :cool: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg