Glenn` Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei.Skal mulig kjøpe ei getrag 265 med axling og alt,men den har stått montert i en 740 og jeg skal ha den i en 245. så det jeg lurer på er: blir mellomaxel for lang eller for kort?og kan denne i det hele tatt brukes?er vell en modda fra 740 vil jeg tro. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Da 740 er en lengre bil vil jeg tro den blir for lang :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 oki.men innfestning osv passer over?er ikke noe stress og få den innkorta :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Alt passer, bortsett fra mellomaksel og bakre girkassefeste som trolig må tilpasses og spakstell må kortes inn. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Alt passer, bortsett fra mellomaksel og bakre girkassefeste som trolig må tilpasses og spakstell må kortes inn. Er vel bedre å si at ingenting passer,bortsett ifra adaptern imot kåpa og det at den passer imot motorn.:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe,oki.takker for svar :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 en ting til forresten...anbefales det å kjøre med lh 2,4 svinghjul?er motronic på bilen nå men går med planer om MS etterhvert.eller og bygge om til jetronic. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 etterhvert? Du må jo bytte samtidig som du bytter kasse isåfall da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 må man ha lh svinghjul for å sette på getrag da? er bare lærling så må prioritere en ting av gangen.men tanken var og sette av vinter til getrag så kanskje like greit og bygge om resten da også :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er vel bedre å si at ingenting passer,bortsett ifra adaptern imot kåpa og det at den passer imot motorn.:???: Hehe, fant ut det etterhvert jeg også :yodude: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 må man ha lh svinghjul for å sette på getrag da? er bare lærling så må prioritere en ting av gangen.men tanken var og sette av vinter til getrag så kanskje like greit og bygge om resten da også :) nei,men du kan ikke bytte svinghjul uten å bytte innsprøytning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 nej det er jeg fult klar over :) bare lurte på om jeg måtte bytte hele innsprøytninga.siden jeg har ett for hånden Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg