Larschie Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Dette er min første tråd inne her men men.. Jeg bare lurer på om d er noe jeg burde vite før jeg eventuellt kjøper en 240gl 85-mod. Bilen koster 8000,- og selger betaler omreg. Den er orginal hvit og det er litt rust på den.. en del i kant på dører og 2 hull i bagasjerommet og litt overflaterust. Litt stygt interiør-messing, men gjør forsåvidt ikke så masse. Den som har bilen nå bruker 95oktan på den selv om den egentli skal ha 98. Går dette bra? Da jeg prøvekjørte den var den litt treig å få start på i varm-start, og jeg merka den hadde sykt mjuke dempere. Står en b23a motor i den som har gått 310000. Akkurat skifta reg.reim og foringer og bremser og småting. Merka forsåvidt også at bremsene ristet en god del under oppbremsing. (kjente det godt i rattet) Har dere noen tips eller forslag? Jeg er åpen for det meste :) Siter _______________________________________________ Volvo 945GL -92 Volvo 240GL -86 (spiker) "A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Du får glatt solgt den igjenn! enkelt å skru på, men eg ville ikje gått for kvite bil! slenge på 17" eiker felger, senke den med lesjeførs, så er det tut å kjør:) konge biler!! Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg