audi__a41.8t Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehe, driver og driver fru blom. hadde mest lyst til og høre lyden, tenkte at jeg hade rimlig liten sjangse. var det du som kjørte den?? må man dra dit eller kan man bestille det over nettet??? Tror nok du må ta en tur ned dit, men anbefaler at du ringer og hører med dem først , er ikke alltid de har ting på lager...¨ sjekk Eiker Motorshop - Norges strste bilvarehus - Hovedside for mer info.. ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 aha., tenker jeg får ta og ringe dem i starten av neste uke!!! sant det, var sinnsykt fin lyd i den ja, hehe. vi får ta og få igang et lite vw treff nå som sommeren er i annmarsj og folk begynner og få ut bilene sine, eller hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 tja hadde vært bra det , men har ikke golf lenger da :( , anyway tar nok en tur innom hvis dere skulle finne på noe ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 okey, foresten, vet du om solfilmen tåler varme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 okey, foresten, vet du om solfilmen tåler varme? tja, aner ikke men , såklart burde den tåle varme det står jo at den skal formes med varmepistol så , det sier seg selv at den bør tåle det... Du er vel ikke proff vindusoter ?? trenger noen som ka nta mine vinduer utenom arbeistid ;) billig hehe... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe, nei er dessvere ikke det nei. hehe. har tenkt og fikse noen småting på bilen. en kompis av med driver med ruteter, kan ta og høre på pris!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe, nei er dessvere ikke det nei. hehe. har tenkt og fikse noen småting på bilen. en kompis av med driver med ruteter, kan ta og høre på pris!!! Det hadde vært realy nice :D... Eneste jeg mangler på bilen min nå er mafiaruter :P hehe.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 utrlog strøken bil du har. likte at du bytta til svart gitter i fronten. its all in the details;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 jo takker, fikk det faktisk med når jeg fikk front og bakfanger, er nesten samme kube gitter som i orginalen tror jeg og lingner litt på gittret i golf 5 gti og r32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 noen som vet hva det kan være når viduet bak på venstreside ikke funker, motor går rundt men ikke noe skjer?? har tenkt og fikse det imorgen, iallefall prøve. burde vel være en lett sak, eller hva? mvh andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Vinduet har vel hoppet ut av festene, eller så er festene i verste fall knekt. Ganske vanlig feil. Ta av dørtrekket så er det to "kikkehull" der du ser festene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 var ikke noe stress, bare splinten som går gjennom ruta som hadde kommet seg ut av hullet sitt. men takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 da var jeg så heldig att jeg fikk tak i noen nye felger til bilen min.[/img] [/img] fikk dem billig grunnet skade. vet ikke om de skal på, får se hva det blir ut av sommeren. legger like så godt ut ett bilde av motoren også.[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicks Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 felgene var gromme di må jeg si blir sinnsykt råe når dem er ferdig hvis planene dine går i oppfyllelse... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 da var staget og og mitt lille go-cart ratt satt på, legger ut noen bilder i morgen tenker jeg, så dere får sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg