Golferen Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Hei fikk en mail av sstuning her om dagen, Tenkte jeg kunne dele den med dere, selv om jeg ikke skriver så ofte her på forumet. her er vertfall mailen: Her er kampanje prisene Bensintrykks måler 400kr A/F gauge 500kr RS2 innsugs kit 1400kr (på rustfritt bend klar til høyglanspolering) RS utblås 1000kr Chip 1500kr Reimhjul 400kr Trim kam VW 8v hydr 260grader 1800kr Overhaling og porting 9000kr Overhaling, porting, reimhjul, chip, reim 10500kr (+500kr for bredreim på laderen) Ren overhaling 5000kr G40 G-lader Nyoverhalt portet 10 000kr Nyoverhalt 6000 Mvh Stian Sele S.S Tuning stian@sstuning.no http://www.sstuning.org 41239394 Og alle de overnevte delene er hvist på lager!!! Og av han får du faktisk kvittering som er en fordel når du skal selge.. Og pr dags dato har han ingen havari eller reklamasjon på overhalingen G-ladere (som han vet om hvertfall) Men han har tatt flere reklamasjoner fra andre firmaer i norge (dvs fikset opp etter de) Siter G60 freak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Se der ja har visst kampanje mailen min havnet ut her :) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hadde jeg venta et par dager så hadde jeg spart litt ja. flotters:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hadde jeg venta et par dager så hadde jeg spart litt ja. flotters:p Hei har du kjøpt hos meg kan jeg alltids være behjelpelig.. da kan vi ordne noe. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Neida. Har kjøpt av noen andre jeg så venter spent i posten =) Gleder meg som en liten unge. :cocain: :cocain: :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg