kenut Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei. :hailvw Kjøpte meg en 1995 Golf III GTI for noen uker siden. Fikk skilt på bilen mandag og eneste jeg har rukket og gjort er å skru i litt stereo. Info: -95 Golf GTI 8V:( -Lakkert tornadorød i fjor vår. -16" TSW Venom felger, 205/45 -Senket 30/25 -Golf GTI 16V/VR6 understell/bremser -EU ok i februar -Sotede lykter rundtom -AC Stereo: -12" Audiobahn 800W sub -JBL 6x9 hattehyllehøytalere. -Bassrefleksrør i hattehylle -Alpine frontsett -Boss jalla editon mp3 spiller Planer: -Tone alle siderutene og bakruta (43 %) -Ny Mp3 spiller, vurderer Pioneer DEH 7900UB -Nye felger? har lyst på 15" med kant -Høydejusterbart understell? -Polere og en skikkelig vask innvendig -Nytt baksete (mye sigarettglohull), har vurdert komplett skinninteriør. -Bytte lambdasonde, da den jeg har ikke er helt bra, fjusker litt:s -Linse tåkelys -Bytte alle pærene foran med plasmapærer -Montere den ABS kransen som mangler ene siden bak, slik at ABSen virker igjen:p -Bytte ratt Ellers noen forslag? Legger ved noen bilder, negative/positive kommentarer mottas med takk ;) Sikkert noe jeg har glemt men får heller oppdatere senere. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askergolf Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Fin bil det der. Fargen synes jeg er veldig pen. Hva med en VR6 fronleppe. De er mye finere enn den du har på synes jeg. Noe av det første jeg fiksa da jeg kjøpte min. Koster jo ikke så mye heller. Om det er noe krom under møkka på eksospotta ville jeg fått det fram eller bytta hele dritten. Den potta er ikke mye pen. Ellers lykke til med bilen. Siter VW Golf 3 GTI 16v Volvo 740 TIC Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Har vurdert VR6 leppe, men er litt usikker, har dårlige veier/dårlig brøytet her, så tar nedi sånn som det er nå:s Stussene er lakket svarte av forrige eier, siden de var så vanskelige å holde rene, men har vurdert å slipe de ned. Er plaget med litt nykking ved pådrag/at dn stopper når jeg slipper gassen, noen som har noen ideer? Noen som har ettermontert fjerstyrt sentralås på disse bilene? Er alarm fra før av. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 vi har alle dårlige veier, så det er ikke noen god grunn:p dessuten tåler leppa endel. Bare å kjøre forsiktig over hull det :) Har ettermontert fjernstyrt sentral lås, men forrige eier som gjorde det! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg