haaks Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 ja nå har jeg brukt noen timer i dag på en litt kjedelig bil... har ikkje gjort så veeldig mye men jeg er en av dem som liker bilene så ikke allt for over styla. så hær er min variant av en toyota corolla 04mod;) ORGINALEN: http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/Toyota-Corolla_2004_800x600_wallpaper_021.jpg MODDEN: gjerne si hva som er bra og dårlig med modden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 hadde blitt pent med litt mindre dør og litt større vindu bak, tatt vekk stolpen i bakvinduet. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja nu e stolpen" fjerna;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 ja nu e stolpen" fjerna;) Nei :wonder: Men bra modd :) Enkel men bra... Eneste var at fram felgen var litt rar. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nei :wonder: Men bra modd :) Enkel men bra... Eneste var at fram felgen var litt rar. Enig med han!! Bakhjulet ligger veldig langt inn i bilen, men eller så var den stilren og tøff! Kanskje en annen farge, som svart eller rød... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 hehe takk takk:) ser problemene;P har noen "små unnskyldninger til noen av dem. Det med den bakre delen av ruta så vil ikke det "nye bildet uten stolpe komme opp når jeg prøver å legge det inn, (noe galt med bilde tror jeg) og det med felgene er så enkelt som at bildet er i så lite format at det ikke blir bra nåkk. (orker heller ikke bli medlem i såne sider der man legger inn bilder) men ellers takk for kommentarer, tar gjærne i mot flere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 ...orker heller ikke bli medlem i såne sider der man legger inn bilder... Trenger ikke bli medlem her: ImageShack® Men hvis du gjør det, så lagrer du bildene på account'n din. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg