granada mk2 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hei! lurte på om man kan ha pc vifter og viftestyring i bilen? er ganske blåst når det gjeller slik... men er det mulig? hadde vært drit kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 bör ikke väre noe problem det.. Pc utstyr går jo også på 12V. Vet mange har pc-vifter til ventilasjon av forsterkeren når den er bygget inn/ned! Må påpeke at dette er noe jeg TROR ikke VET, så tar ikke på meg noe ansvar hvis det skulle gå galt ;) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 tenkte det hadde vært greit hvis jeg skal bygge inn forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 en kamerat bruker dette i bilen, pcvifter på 12V. men han har jo ingen viftestyring. kan fort bli varmt hvis forsterkerne ligger i ei kasse. dette fungerer jo fint, men den praktiske betydningen er jeg usikker på:) han har det mest for utseendes skyld. har viftestyring i pcen, det fungerer i alle fall utmerket! kan anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303859 6 variable hastigheter og 2 av/på brytere. eneste dumme er at de blå diodene er litt sjenerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Største viftene hos biltema er fine greier.. Par-tre av de, gjør susen.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 og så kjøper du ett relè som du kobler remote'en inn på.. da skrur viftene seg på når anlegget er på.. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Jepp.. Det gjorde jeg også.. Men tok smør på flesk, og kobla opp en bryter i tillegg.. Gadd ikke at vifteme skulle stå og dure under lav spilling.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jepp.. Det gjorde jeg også.. Men tok smør på flesk, og kobla opp en bryter i tillegg.. Gadd ikke at vifteme skulle stå og dure under lav spilling.. ;) da hadde et vært fett med viftestyring :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 og så kjøper du ett relè som du kobler remote'en inn på.. da skrur viftene seg på når anlegget er på.. Unødvendig. Kan bare ta strøm fra f.eks kjørelys bak. Funker like bra, å er billigere :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ikke bland inn andre + punkt! 12V vifte bak er bare gull men ha rele og en liten sikring i tilfelle den blir blokkert og den kortslutter i det spola svir seg. Vifta i seg selv blir varm. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg