Jensen_80 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Ønsker å selge takstativ til nyeste Passat stasjonsvogn til montering på rails. Som nytt, kun brukt 14 dager. Komplett med låser og nøkkel. Pris 500,- Skriv en mail til heninje@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Har du noen ide om det passer til en 1998-modell ? (kanskje derfor du skrev nyeste men...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen_80 Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Jeg er som du skjønte ikke helt sikker på dette. Men det skal jeg få sjekket ut så så fort som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen_80 Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg har ringt til møller og de mente at takstativet passer til en 98 modell også. Så hvis du fortsatt er interessert så er det bare og ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Jeg er interessert, har sendt mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg