totte88 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hei, 240'en min har dn feilkoden dær det står mangler signal frahastighetsmåler.. det gjør at dn går inn i limp h modus, bruker mer bensin.. og minsker motorkraften! hvor fra speedoet skal ledningen strekkes og til hvor skal den!? noen som vet dette helt sikkert? vil ikkje ha no bingo svar:P takker på forhånd for svarene! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 -tynn blå/sort lh2.4 pinne 34 til speedometer (Bruk heller orginalt opplegg, men dersom man har 4 ledninger inn i speedometeret skal denne settes sammen med den gule) Hentet ut ifra guideen på forumet. fra F til FK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hmh, jeg gikk fra f til fk, jeg har ikke gjort en sjit med noe speedo ledning.. har ikke no feilkode heller, bortsett fra at speedoen har en satans personlighet som ingen blir klok på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 3-1-1 er feil signalet ditt sant? gjør dette at bilen bruker mer bensin? Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 takker.. skal se hva jeg får til!:) vet ikke om jeg førstod det helt.. må se på d:P hvordan gikk det med kordene og det vissvasse volvo s90r? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 takker..skal se hva jeg får til!:) vet ikke om jeg førstod det helt.. må se på d:P hvordan gikk det med kordene og det vissvasse volvo s90r? Hehe, fikk klippt de vekk. Men hadde klemt sund hanbrekkvaieren. så når jeg skulle kjøre sletes vaiern.. Tok av skiva å tok ut endel knekte skruver å ødelagte deler. står mere og bilder i tråden min ;) må ha en liten overhaling der. Kom meg hjem iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg