GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Kjøper 60mm senkefjærer til Golf2, helst bare foran.... Gjerne med papirer..... Ja, jeg vet at det blir litt krise siden dette ikke er kjøp/salg, men det er jo ingen som surfer det forumert heller.... Går det greit.......? :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 har H&R fjærer til jetta liggende. er vel samma som til golf.. dem er helt ubrukt og ligger i pakka uten ayt jeg har åpna den.. mye gir du for dem? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Kom med en latterlig sum da.... Trenger bare foran egentlig da....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 name a price du :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Har da no fjærer liggende.. men vet ikke helt om det er 60mm akkurat.. kan egentlig få dem om du gidder hente dem.. ligger i oslo.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Aner ikke om det er 60....? Aner ikke om det senker i det hele tatt eller....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by liIIebror har H&R fjærer til jetta liggende. er vel samma som til golf.. dem er helt ubrukt og ligger i pakka uten ayt jeg har åpna den.. mye gir du for dem? 60mm......? 500...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Helios Har da no fjærer liggende.. men vet ikke helt om det er 60mm akkurat.. kan egentlig få dem om du gidder hente dem.. ligger i oslo.. hoho..kan jeg få de?? :D :D :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Regner med jeg har førsterett..............................? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 60 fjærer koster da ingenting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 det er et 40 40 sett.. men totalt utslitt egentlig.. men om noen vil ha dem så skal jeg ikke nekte på det.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Må ha 60mm... Så da kan jo han andre ta dem....? 60 koster ikke all verdens, nei, men det var jo steike greit hvis noen hadde noen gode fjærer liggende som var billige og bra... Ordner seg vel kanskje med de H&R fjærene.....? Hvis lillebror sender meg en PM og bekrefter at han selger dem for 500.... Eller billigere..............?? :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Helios det er et 40 40 sett.. men totalt utslitt egentlig.. men om noen vil ha dem så skal jeg ikke nekte på det.. uhm..utslitt? går det ann å få dem på eller blir det dårlige greier? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 GÅr ann å få dem på.. men dem ser ikke pene ut.. ikke no jeg ville kjørt lenge med.. Remster her på forumet har hatt dem før.. kan jo spørre ham åssen dem er.. ligger i gamlebilen min.. som han nå eier.. regner med at du kan få de fjærene om du henter dem.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 tja..skal en tur til oslo seinere i dag..ser pene ut er en ting..men om dem er brukbare.hehe..er en annen ting..koster det meg ikkeno, så koster det jo heller ingenting å ta de med meg om det er i orden :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg