lekelars Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Bestilte med metallgrill til audi a4 derfra, men når jeg monterte den på bilen kunne den ikke hatt mer ræva passform. så, jeg sendte den i retur, med ønske om pengene tilbake. (de har åpent kjøp i 30 dager, enkelt og greit) MEN, månedene går, ingen penger. prøver å ringe, men får bare beskjed om å vente å nyte den jævla drittmusikken di spiller. De tar ALDRI telefonen, har prøvd en del. Mail besvares heller ikke. ER det flere som har dårlige erfaringer med MOBILSENTRUM? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg har bare gode erfaringer med dem, men da har jeg ikke bestilt noe som skal passe på bil. Kjøpte noen forsterkere og høyttalere derfra til russebilen vår i fjor og det kom etter kort tid og alt var bra. Men som sagt, det var ikke noe som trengte å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg