Gå til innhold

Wheel Horse GT14

Ranger emnet

JOLASE

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har wheel horse gt14 eller andre typer whell horse? Har nettopp fått i en. For de som ikke vet hva det er, så er det en passe stor plentraktor som er produsert i USA. Det er veldig mye utstyr til disse i USA. Som feks jordfres, snøskjær, snøfres, lasteapparat også + mye mer.

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

hmm.. gressklipper generelt eller bare wheelhorse?

jeg kjører stort sett heile sommeren en ferrari gressklipper med turbo, som jeg bruker til å klippe fotballbaner med:) heilt sjef:)

har du bilder av denne wheel horse`n eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2aff_12.JPG

wheel horse ja. dette er et bilde av en gt14 i ganske så orginal stand. Min er litt ombygd for å få på kjettinger og mye annet som er gjort og som skal gjøres på den

1994 Volvo 945 - bruksbil

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Hei

Jeg har også akkurat fått meg en maskin.Dette er en GT14 Automatic (Hydrostatisk drift). Den er utstyrt med snøfreser og brøyteskjær. Brøyteskjæret er til å henge bak på trepunkten.Jeg er interessert i å utveksle erfaringer om denne traktoren.

Foreløbig har jeg registrert at motoren går dårlig. Kan være justering av forgasser og tenning. Dette får jeg ta etter hvert. Har du håndbok eller lignende på maskinen ? I så fall kunne jeg tenkt meg å få kopiert denne etter hvert hvis dette er greit.

Traktoren har gode snøkjettinger på drivhjula.Det er nesten umulig å svinge med maskinen på snøføre. Virker som en diff.sperre er innkoblet. Har du noe erfaring med dette?

Jeg har også en Wheel Horse c121. Denne er også utstyrt med snøfreser og brøyteskjær.Denne blir vel solgt så snart GT14 er driftsklar.

Mvh Kjell Kammen :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider