dj_kjekk Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 selges billig grunnet nytt bil kjøp. Bilen er et represjaons objekt for dere som liker ås kru litt. Har fikset en god del på den, kostet på den 8 tusen. mye nytt i motor, nye bremser, nye bærebruer*foringer og masse mer. defekt gir kasse, og noen bulker... uten fangere foran og bak. liste pris på bilen ligger vel rundt 40 tusen, selger den for 8 - 10 tusen slik den står. pris kan disk, ved hurtig avgjørelse..:) Siter Lars Erik Jensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joey Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvor i landet?? Tlf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 hvis locationen hans stemmer så er vel hadeland som i hadeland glassverk oppe ved hønefoss omkring? Eller så er jeg helt på trynet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by steinar hvis locationen hans stemmer så er vel hadeland som i hadeland glassverk oppe ved hønefoss omkring? Eller så er jeg helt på trynet :-) Ikke helt, nærmere Roa såvidt jeg vet, ikke helt sikker på hvor bilen står men regner med at det er der... :) Tar bare RV4 fra Oslo så 40 min eller noe.... Tlf nr får dere sikkert på PM... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Solgt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg