TG opel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei. Jeg har fått tilbud om en Omega A 1992. 2,0 liter, nylig EU-godkjent, 99% rustfri for 7 000 kr. Altså en nesten strøken Omega A med 240 000 på telleren for 7 lapper. Tenkte jeg ville kjøpe den, bruke den fram til nyttår for så å sette i en annen motor, gjøre den om til prosjektbil... Hva synes dere? Skal jeg slå til? Hadde omega i fjor og det er gode biler syns jeg så det frister, men burde kanskje bli kvitt kadetten da det blir litt dyrt med to biler... Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 jeg hadde ikke lurt på det engang, viss den er så bra er det bare å handle! Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Tenkte jeg skulle reise å se på den på fredag. Men mulig jeg må selge kadett e'n men vi får se. Vurderer å kjøpe den, levere skilta og begynne å pusse ned og fjerne litt vekt... Trenger ikke 1240 kg veit du... burde gå an å få ut nærmere 100 kg. Takk for svar. Var litt usikker men regner med at når jeg ser den så kommer minnene tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Vis den er i god stand, så kjøp den. Har hatt Golf 3 diesel nå i litt over 1 år nå, og det er noe jævla møkkabiler. De omegaene jeg har hatt, har alti startet og gått, aldri et feilslag på dem. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg hadde en og den var bra. Den ble voldtatt konstant. gikk med en bakaksling og litt småtteri men ellers var den trofast... Blir nok handel hvis den ikke er sjokkerende stygg i forhold til det han sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg