LasseL Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hvordan er det med åpent luftfilter på en s2 ? ryker lmm uansett eller er det noen spess luftfilter som må brukes ? brukte åpent luftfilter på min gamle a4 tq, ikke no problem da .. men var kansje heldig ? takker for svar =) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 ingen som vet ? :confused: Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har hørt at skumfilter (pipercross f.eks) skal funke bra bare man vasker det godt først og setter det inn med litt olje... Er olja på filteret som legger seg på lmm og skaper forstyrrelser... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvorfor skal du ha dette? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvorfor skal du ha dette? er glad i sugelyden.. hehe, men virker som de fleste fraråder det.. så forblir vell orginalt.. :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 kan gå den veldig simple vegen å lage hol i luftfilterboksen, litt flaut kanskje men de blir enorm lydforskjell, so godt som ett konfilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 er glad i sugelyden.. hehe, men virker som de fleste fraråder det.. så forblir vell orginalt.. :) :-) De som har prøvd det vil vel kansje ikke anbefalle det nei.. iallefall ikke jeg! :-) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg er fornøyd med åpent filter på min bil.. Blir vannvittig sugelyd, og lyden er faktisk litt av kjøregleden den oxo...Hehe.. :D Problemet er den varme lufta fra motoren, som man ikke ønsker å dra inn.. Laget avskjerminger, og dette ser ut til å fungere fint, innsugsrøret blir ikke varmt. Mangler skjerming rundt toppdekselet, skal montere det etterhvert Vurderer å kjøpe inn et glassfiberpanser og modde dette med luftinntak bak høyre framlykt (Ned til luftfilteret), og "avtrekk" over eksosmanifoil/downpipe for å få triveligere temperatur under huven... :) Så er det jo diskusjoner om at olja til de åpne luftfilterne tar knekken på LMM, men om man ikke sauser inn filteret er ikke dette noe problem... Men noe særlig mer effekt med åpent filter tviler jeg på at det blir.. Da må man kjøre uten høyre frontlampe...Haha... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Det er ingen problemer det, kjører selv med åpent filter "stålfilter" uten olje. Er olja som knekker Lmm ikke filteret. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_Racing Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 TOP GUN, vet om noen som har glassfiber panser til deg hvis du er interesert, i Elverum. Ikke langt fra kongsvinger det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 takker for alle svar =) det er jo suge lyden jeg er ute etter XD lyden er halve opplevelsen :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 TOP GUN, vet om noen som har glassfiber panser til deg hvis du er interesert, i Elverum. Ikke langt fra kongsvinger det;) PM meg gjerne for pris.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg