licorice84 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hei, folkens! kjæresten min har en golf 2 1.8 sport (90hk monopoint) som jeg bruker i ny og ne. av og til, særlig når den blir varm så jager den på tomgang (den ligger lavt, rundt 500rpm idle. denne skal vel ligge på rundt 8-900rpm) da hopper den fra 500-1000, og det lugger noe voldsomt hvis man prøver å kjøre, helt til man får litt turtall på den. i dag stoppet den tilogmed etter å ha tulla sånn i noen minutter. trodde først det var overslag, så jeg bytta rotor og fordelerlokk + plugglendninger. tenkte også å prøve å justere opp tomgang eller co-pot. jeg har desverre minimalt med erfaring med denne motortypen, noen som har noen fornuftige forslag? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Høres nesten ut som det som var med min. Måtte bytte tomgangs regulator, og da den bra. Skal joh ikke si at dette er det som er galt. Men høres veldig kjent ut! Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 takk. skal sjekke litt mer i dag. merka også at den lugga litt når jeg lå på rundt 2000 rpm ved vanlig kjøring og. den mister kraft, så må man trå inn pedalen litt for at den skal "ta tak" igjen. snodig Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 har hatt samme problemet, drog ut slangene som går til regulatoren og satte i 2 skruer for og tette. funker fint Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg