DynaCore Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Noen som har no tips for å finne oljelekkasje? Leter som faen, men finner liksom ikke hvor det kan komme ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ta en grundig motorvask og få bilen opp på en løftebukk eller over en smøregrav, la bilen stå på tomgang og du vil kanskje se hvor det begynner å renne. Det er også et triks å se etter ren olje på motoren. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ta en grundig motorvask og få bilen opp på en løftebukk eller over en smøregrav, la bilen stå på tomgang og du vil kanskje se hvor det begynner å renne. Det er også et triks å se etter ren olje på motoren. Jepp. Har fyrt igang en motorvask nå, venter bare på at det skal tørke litt så det går å være under:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe må le litt jeg altså, du har droppa prosjekt tråden men stiller masse spørsmål på teknisk om bilen. Hva skjer med bilen din om dagen da. På motoren din kan det faktisk være så enkelt som at du må etterstramme toppdekselpakningen:) regner med at det gullandes reint overalt nå som du har nybygd motor;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe må le litt jeg altså, du har droppa prosjekt tråden men stiller masse spørsmål på teknisk om bilen. Hva skjer med bilen din om dagen da. På motoren din kan det faktisk være så enkelt som at du må etterstramme toppdekselpakningen:) regner med at det gullandes reint overalt nå som du har nybygd motor;) Hvem sier det er min bil det er snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg