erikt Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har en golf 3 gti hvor det kommer en slitsom klunke lyd fra venstre side bak. Lyden har vært der i nesten 1 år nå og blir bare værre og værre. I begynnelsen kom bare lyden når jeg kjørte litt fort over fartsdumper og lignende, men nå er den der nesten konstant, særli på litt ujevn veg. Har byttet hjullager selv og byttet dempere og foring i bakstillinga på verksted pga eu kontroll, men dette hjalp ingenting på lyden. Noen som har peiling på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sjekka stabstag foringene? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikt Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Sjekka stabstag foringene? Hvor er disse? er litt usikker på hvilke foringer de byttet på verkstedet. Jeg har heller ikke skrudd så mye på bil selv. visst de i det hele tatt har bytta foringer da, og ikke bare skrøt det på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Stabilisatorstag er et stag som går på tvers av bak/og forstillinga for å stive litt av. dette er festet med vanligvis 2 foringer i karosseriet og 2 foringer eller stag på hjulopphenget. Er forresten ikke alle biler som har stabstag bak, men regner nesten med at din gti har det:) kansje du kan ringe verkstedet og høre hva di skiftet? Di har sikkert hva som er gjort med den om du oppgir reg.nummer eller navn. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 har golf 3 stab stag bak??? mener på at jeg ikke har sett noen stag bak??? men skifta du foringene på toppen av demperne?? hvis ikke så kan det være de fremre foringene i bærebrua??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg