Cossi2wd Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Heisann Jeg trenger litt hjelp her.. Bilen til dama stoppet plutselig på vei til jobb her en dag, dermed måtte jeg skru litt. Jeg har målt at d kommer strøm til bensinpumpen, har også tyvkoblet releet til den, men ingen ting hjalp så jeg fikk tak i en på høggeren. (sjekket også sikringa seff) For å ta 2 fluer i en smekk så fikk jeg tak i starter og fordi den begynte å bli dårlig.. Og nå kommer poenget med tråden.. Etter at jeg bytta starter så klikker det bare fra den, og sammtidig som den klikker så går passasjer vinduet ned (hehe) og på toppen av kaka så kødder vindusheisen seg. Etter dette så tenkte jeg at jeg like godt kunne bytte bensin pumpa for å ikke gå lei starterjobben, men dukka opp et problem der også.. oppi tronken og under d lokket møter jeg 2 slanger 1 kontakt og noe som ser ut som et lokk man må skru av, men d sitter så inn i he*****e.. Noen som kan hjelpe meg på starter og bensinpumpe problem her ? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg