da9el Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Grattis du.. No blir du hard å slå ja takk;) hehe det er ikke sikkert da...men er jo veldi stolt over att jeg endeli kom under 57 runder på mughello short...spørs hvordan den blir på lange baner siden den ikke klarer høy topp fart...jeg liker jo lange real world tracks best så Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 takk;) hehe det er ikke sikkert da...men er jo veldi stolt over att jeg endeli kom under 57 runder på mughello short...spørs hvordan den blir på lange baner siden den ikke klarer høy topp fart...jeg liker jo lange real world tracks best så Lange baner ja... Ringen? Kjært barn har mange navn.. "The green hell", The mother of all racetracks m.m. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Lange baner ja... Ringen? Kjært barn har mange navn.. "The green hell", The mother of all racetracks m.m. ringen er jeg ikke så gla i;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Prøver igjen, nå vises forhåpentligvis bildet! M3n min =) Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MongoTralle Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Prøver igjen, nå vises forhåpentligvis bildet! M3n min =) dette var vell litt pakkis tralle!!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 M3'en var brukbart clean, den kan mao ikke kvalifisere som pakkistralle.. Sleng på den en haug med delvis smeltet tupperware så har du stuket du snakker om. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 altså, detta må diskuteres, tar det opp i møtet i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 kjedet meg så tok noen flere bilder... en leken porsche C-klasse racer :) funnet på bunnpris Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Takata-STI-en er vel ikke så populær lenger nei.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Takata-STI-en er vel ikke så populær lenger nei.. det varierer litt... er man heldig får man for et par mill for bilen ;) eller man kan få den gratis :polish: måtte lakke hjula og bremsene... heller ikke en like populær bil som før... derfor var den billig, men var ute etter en Gen 3 RX7 ;) med lakk... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 det varierer litt... er man heldig får man for et par mill for bilen ;) eller man kan få den gratis :polish: måtte lakke hjula og bremsene... heller ikke en like populær bil som før... derfor var den billig, men var ute etter en Gen 3 RX7 ;) med lakk... selg den da, har jo samma bilen :P Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 selg den da, har jo samma bilen :P hvilken bil? subaruen eller mazdaen? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Meg og Roar ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Siden det var så lenge siden jeg har lasta opp noe, tenkte jeg det var på tide ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Supra :D Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg