-€mil- Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Veteranbil til veteranløp:drive2 A849 bygget etter regla. Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Veteranbil til veteranløp:drive2 A849 bygget etter regla. Nice... fint at det blir en del forskjellige biler, blir spennende å se hvor jevne disse bilene er. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg og Dan9el prøvde en "ny" driftingsløyfe.. blei et par ganske tette paralellskrenser.. Jeg kjører supraen foran.. og kan vel avsløre såpass at jeg lå bak i svingen før :respect Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Jeg og Dan9el prøvde en "ny" driftingsløyfe.. blei et par ganske tette paralellskrenser.. Jeg kjører supraen foran.. og kan vel avsløre såpass at jeg lå bak i svingen før :respect tøft bilde...nå er det kommet farger på supran Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Jaja da er det klart for racerapport igjen da! Eneste replay jeg har fra i går. Teten tas av meg som lå i første startspor og har en meget startkjapp Ferrari 246GT Dino. Resten av feltet, bestående av diverse BMW og Camaro, småkrangler litt. I første og andre svingen er jeg derimot litt uheldig og jeg blir tatt igjen av M40Turbo. Litt lenger oppi så kan det se ut som om vi ligger og drifter, men faktim er at jeg var litt optimistisk i nedbremsinga og resultatet er at vi begge to snurrer. Da kjører jo selvsagt alle forbi og jeg og M40 ligger på de to siste plassene. Opphentingen starter! Den første som blir forbikjørt er Furyton som hadde en lei tendens til overstyring i Camaroen sin. Deretter blir det litt kniving nedover langstrekka mellom meg og M40Turbo, noe som resulterer i at han får yttersvingen i svingen etter langstrekka, og kommer utpå grusen. Nå er vi tre stykker samlet i teten, GTFIVE, vif123 og meg. vif123 gjør en liten feil som gjør at jeg får muligheten til å kjøre forbi, men han begynner å presse meg litt! Uansett så kommer jeg meg forbi trygt. legg også merke til M40Turbo som lurer bak der. Han gjør derimot alt for å komme forbi igjen, og tar i litt mye i tredje siste sving, han bulker såvidt borti bakskjermen min for så å skli helt ut i sandfella. M40turbo kommer også forbi! Da var det bare GTFIVE igjen. Jeg presser på hardt i svingen så han får en sladd. Da var det bare for meg og M40Turbo og kjøre forbi! Fin opphenting :respect Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 morsomt med en rapport :) hvliken bane var det dere kjørte drift med de suprane da9el? :polish: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 var på road atlanta i den siste sjikana opp mot brua..kjører inn i den extra svingen som er der Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Bra rapport Hoccy :) vel fortjent seier! jeg må nok finjustere camaroen litt mere :mekke: Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Urk... skjedde noe kødd så forza hang seg for meg, så fikk bare det første løpet, men men... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 (endret) [/img] Første bildene jeg legger ut her.. Endret September 7, 2009 av MrBroFlow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MongoTralle Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 ÅLØØØØØ shof den shmø BMW'en der a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MongoTralle Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 [/img] Nice drift med D1DriftGP og vif123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Detta fyrer det jaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 La inn et skambud på denna.. og vant! Ferdig tuna til klasse U. Går bra :D Bra Jobba det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 fant ut at man trengte en eldre racebil: og en lekebil: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg