Hansien Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 hm titta nettop på en del videoklipp på youtube.. kan ikke si at dette er I NÆRHETEN av virkelig å kjøre.. og ikke på langt nær likt LFS.. for meg virker dette veldig NFS aktig Og dette har du helt rett i. Er nok ikke samme kjørefysikken i forza 2 som LFS har. Men dette er fordi Turn10 prioriterer å ha med litt forskjellige baner, en haug med biler, mulighet for å trimme, style og tune de. LFS slår kun forza 2 på det med kjørefysikken.. Forza 2 har alt annet.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 eh.. nei?.. hvordan kan du mene at å slædde med rette hjul igjennom en sving SOM en 4x4 MED en rwd er realistisk? Da snurrer du som regel. Gidder du å dra frem linken til disse filmene du har sett? På x antal biler kan du bytte fra RWD til AWD til opplysning. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 kan dere ta den diskusjonen et annet sted ;) mener dette var bilde tråd? skilta sammarbeider ikke... nærme nok? denne er vel litt lenger enn S13? litt for mye vinkel?? prøvde på en primitiv lakkjobb... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 (endret) By straum88 at 2009-08-30 By straum88 at 2009-08-30 By straum88 at 2009-08-30 Endret August 30, 2009 av straum88 suger på å legge ut filer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 daniel: er det lettere den veien du tok? Litt 4-hjuls skrens med en RWD... her går det unna så kjeglene flyr :D plus et oversiktsbilde ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 hvem gidder å lakkere en bil eller 2 for meg? Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 vurderer å kjøpe meg x360 + forza 2 :) ser skikkelig moro ut. Men er litt skeptisk... har spilt lfs i 1 år og syns fysikken der er konge. prøvde forza i 10 minutter en gang, og i forskjell var fysikken helt ræva syns jeg. klarte ikke engang holde meg på veiene :P etter det spilte jeg aldri mer forza. Ble rett og slett skuffet. regner med at det blir litt annerledes etterhvert som jeg lærer meg å kjøre. men førsteinntrykket mitt er ikke så bra. er fysikken grei nok, eller er det litt NFS-aktig sånn som han ene over her sa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 vurderer å kjøpe meg x360 + forza 2 :) ser skikkelig moro ut. Men er litt skeptisk... har spilt lfs i 1 år og syns fysikken der er konge. prøvde forza i 10 minutter en gang, og i forskjell var fysikken helt ræva syns jeg. klarte ikke engang holde meg på veiene :P etter det spilte jeg aldri mer forza. Ble rett og slett skuffet. regner med at det blir litt annerledes etterhvert som jeg lærer meg å kjøre. men førsteinntrykket mitt er ikke så bra. er fysikken grei nok, eller er det litt NFS-aktig sånn som han ene over her sa? kjør til du lærer deg det..da har du mye morro framover...er ikke i nærhetn av nfs..han leker bare verdensmester pga han e rå å ratte i virkeliheta ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 om det er lettere andre veien veit jeg ikke egentli...bruker å ligge me kontra over den strekka å sladde helt oppi veggen i ingangen på svingen...er kanskje lettere ja.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 vurderer å kjøpe meg x360 + forza 2 :) ser skikkelig moro ut. Men er litt skeptisk... har spilt lfs i 1 år og syns fysikken der er konge. prøvde forza i 10 minutter en gang, og i forskjell var fysikken helt ræva syns jeg. klarte ikke engang holde meg på veiene :P etter det spilte jeg aldri mer forza. Ble rett og slett skuffet. regner med at det blir litt annerledes etterhvert som jeg lærer meg å kjøre. men førsteinntrykket mitt er ikke så bra. er fysikken grei nok, eller er det litt NFS-aktig sånn som han ene over her sa? Hadde spille vært så virkelig så du vil ha det til så ville sikkert salgstallet ha vært mye mindre. Å det att du ikke greide å halde deg på vegen er kanskje ikke spillets feil men din feil. Att du ikke hadde prøvd nok. Er det for vanskelig så gidder ikke folk å kjøre så enkelt er det. Å sammenligne det med nfs er jo på tryne da. Da må du jo sammenligne alle bilspill med nfs omtrendt. Du må sitte litt lengere enn 10 min får å få en feel av spille. Sett deg ned å test pro street da får du teste ellendi fysikk da. Så test forza eller gt 3, 4, 5 når det kommer. Så får du kommentere om det er likt. Liker du ikke hvordan driftingen fungerer da kan du teste med litt gripp raceing. Det gjorde jeg etter 1,5år med drifting. Gikk som det suset med en gang.. Etter en uke var folk jeg kjører med like gode å berde enn meg. Annbefaler deg å teste det, eller vennte til 23okt til forza 3 kommer hihi. Da med 6trins girspak støtte å clutch.. Mhm mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hadde spille vært så virkelig så du vil ha det til så ville sikkert salgstallet ha vært mye mindre. Å det att du ikke greide å halde deg på vegen er kanskje ikke spillets feil men din feil. Att du ikke hadde prøvd nok. Er det for vanskelig så gidder ikke folk å kjøre så enkelt er det. Å sammenligne det med nfs er jo på tryne da. Da må du jo sammenligne alle bilspill med nfs omtrendt. Du må sitte litt lengere enn 10 min får å få en feel av spille. Sett deg ned å test pro street da får du teste ellendi fysikk da. Så test forza eller gt 3, 4, 5 når det kommer. Så får du kommentere om det er likt. Liker du ikke hvordan driftingen fungerer da kan du teste med litt gripp raceing. Det gjorde jeg etter 1,5år med drifting. Gikk som det suset med en gang.. Etter en uke var folk jeg kjører med like gode å berde enn meg. Annbefaler deg å teste det, eller vennte til 23okt til forza 3 kommer hihi. Da med 6trins girspak støtte å clutch.. Mhm mhm akkurat som eg sku ha sagt det sjøl;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Fint å lese at han skrev LFS og ikke NFS :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 At noen i det heletatt klarer å sammenligne Forza og NFS syns jeg er helt utrolig.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 hvor selger di billig forza 2? :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 hvor selger di billig forza 2? :P sikkert på butikker som selger spill Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg