Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Blir ganske lave de InTREGraene ;) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Blir ganske lave de InTREGraene ;) syns jeg ser litt misunnelse der.... lol eller bare dårlig til å stave ;) slik ser InRASKraen ut nå ;) er vel på tide å lære seg å tune og kjøre :tannløs: skal se om jeg har bilder av en ren bil.... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Nei men var bare noe jeg fant på nå :P Hehe. hadde en integra R med noe spons greier på, den var sjukt lav^^ laveste bilen på spillet som jeg ahr sett ihvertfall :) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 De lave? NEEIDA Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Neineinei ikke lave nei :D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 noen som kjenner igjen denne? mangler noen deler så kan den brukes i turing serien :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Den er min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 er nok ikke det, men en lik en ;) var 2 stk i AH så måtte kjøpe 1 :tannløs: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Pokkern da må jeg skrive å legge inn på nytt. Kom borti så fannen lukket seg på en måte. Møkka bærbare pc'r. Da er det ett race med meg krepsen roar å tifosi.. I første sving er kreppsen litt langt inn på første sving og er over curvs. Da er jeg på innern og er på vei forbi.. Lurer på om det var litt lagg i denne runden, for krepsen kommer til høgre å inni meg her. Så vi har kontakt langt nedover. Helt til jeg kommer så langt fram att snuten hans skubber bakdekke mitt. Da går jeg sidelengs og blir skubbet sånn ett stykke. Havner uttpå gresse litt frem der. Men jeg kommer meg inn på bana igjenn, akkurat tidsnok til å sneie bakparten av krepsen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Her komer jeg i kontakt med roar. Etter att jeg var uttafor cuvsen før svingen. Da greide jeg ikke å bremmse nok. Men gikk bra. Ett par svinger til så går roar uttafor, å jeg tar over plassen hans. Nå har jeg kommet meg opp til tifosi i tet. Så her presses det. Jeg bremser seinere på langstekka og tar tifosi på yttersiden. Etter det gasser jeg litt for mye\tidlig og kommer ut på det glatte partiet. Da bytter vi plass igjenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Her er det tett raceing slik det skal være vettu :D Må til og med bremse ned litt der for å ikke ta hekken. I nest sisste sving er vi på yttersia og kikker litt.. Jeg ligger på yttern i sisste sving, er forbi tifosi å har bedre fart. Men på reaplyet ser det ut som bilen hans understyrer på grunn av gasspådrag. Jeg er jo på grensa hvor det går. Så da tok vi rett og slett å parkerte hær og tok en diskusjon om det sm henndte.. :deng:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 De to andre gutta kommer seg forbi nå. Jeg og tifosi er ferdig med iskusjonen og hiver oss etter gutta boys. Krepsen begyner å nærme seg roar nå. Men roar kjørte ikke en i en a850 bil da. Og hadde ikke 4WD som meg å krepsen Her er det enda tettere og han er på vei forbi. Og han suser avgårdet på yttern og vinner dette løpet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Her er starten fra et tskuba race. Litt av vært hær da. Går ikke mange sekunder før feltet tetter seg til, første man til svingen.. :D I første sving tror jeg faktisk det ikke var noe form for kontakt. Alle ligger i en fin linje uten meg som er litt uttafor linja.. Det er meget tett i denne svingen og. Mustangen kom mer som en torpedo, og det ble kontakt mellom den å opeln her literann. Det var ikke så alvorlig, men nokk til att mustangensnek seg forbi. Og det viker som att hocc er også på vei forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Fett :) Må få meg live ass så jeg kan bli med og race litt med ///M3'en men sliter litt med skrensing =D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Tsukuba racet var fett... Den fighten jeg hadde med deg Turbo de 2 siste rundene vil jeg sent glemme... Utrolig tett og clean. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg