Hoccy Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Morsomt med slike racehistorier! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 skikkeli bra laga det der..syns det e arti å læs å se når du gjør det så gjænomført Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 hehe nice ja han likte ikke den lille dytten, mulig jeg bremset litt seint... :rolleyes: det ble ganske stille etterhvert, spess under R3 løpene :) litt prosjekter... er ikke den letteste å finne et bra tune til.... men det kommer seg.... er vanskeligere å kontrolere online? noen la ut en urørt en på a.h. til 70k buyout... lvl 5 :tannløs: andre biler som er blitt luftet: GTR grip bil en Toyota/lexus? en camaro som jeg likte helt til jeg oppdaget hva dem hadde gjort på bakparten... samme bilen som jeg bruker bilde av her (avatar) men i ny drakt :) også en bil jeg kjøpte pga utseende :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takk takk, ja er gøy med historier. Det blei vel mer og mer stille, jo mer vi kjørte. Måtte vel konsentrere seg vettu. Var mer morro i starten og mer konkuranse til slutt :D Så igår kjøpte jeg meg en del A850 FWD biler og ett par AWD. Nå er jeg klar for mer løp vettu.. Var kul lakken på den sprintern krepsn. Du har ikke lyst å låne den bort til meg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 jeg og seatn er klar for mere løp..ha tuna litt til på den men ble ikke mye forskjell...suger når det gjelder grip tuning.. nytt racing design har den og fått Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 har kjøpt mange fwd ei me. Også en seat. hehe. men ford focusen går best Lite race ikvell da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takk takk, ja er gøy med historier. Det blei vel mer og mer stille, jo mer vi kjørte. Måtte vel konsentrere seg vettu. Var mer morro i starten og mer konkuranse til slutt :D Så igår kjøpte jeg meg en del A850 FWD biler og ett par AWD. Nå er jeg klar for mer løp vettu.. Var kul lakken på den sprintern krepsn. Du har ikke lyst å låne den bort til meg da :D den er ulåst så er bare å sende meg en trueno så er det fort gjort ;) var litt morsomt å kjøre AWD og vinne for en gangs skyld hehe må jo legge ved et bilde: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 har kjøpt mange fwd ei me. Også en seat. hehe. men ford focusen går bestLite race ikvell da tja race ikveld hørest bra ut...prøvde focusen me femmern i men syns den var tongkjørt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Og spør deg selv hva nytten med positiv camber er... Beklager, feilskrivning av meg;) mente omvendt på positiv og negativ ;) Men positiv, blir jo feil når nederste halvdel "peker" mot hverandre, og verfall om han kjører 90% positiv, så har man jo nesten ikke dekkflate som er på bakken (har man forsåvidt ikke om setter 90% negativ heller), og bilen vil ikke oppføre seg i sving med positiv. Har man negativ så lener bilen seg på dekka i svinger, og har mere grep på yttersiden i den retningen bilen svinger, noe man absolutt ikke har med positiv. Og grep er faktisk veldig viktig i drifting og, selv om man spinner/bruker opp dekka. Men kjør på med positiv om du syns har mere kontroll på bilen med det :tannløs: Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Joa gutter å jennter. Da er det reportasje fra ett nytt løp fra igår. Vi kjørte alle FWD biler, og det blei veldig likt gjennom cuppen. Blei mye posisjons bytting. :D Men back to the race. Her er starten.. Det går ikke mange meterene før det blir trangt å nært.. Litt for nært kanskje. Hihi.. Første sving går bra for alle, men her er vi fortsatt veldig nærme. Daniel er så nærme hoccy att det hadde vært kontakt på ekte. Hoccy får litt dårlig linje og går uttom, daniel griper sjansen å susa forbi.. Par svinger ned så går det meget dårlig for hoccy igjenn. Blir en fin drift på gresse, så tifosi kommer ellegant med golfen å overtar.. Og jeg sniker inn min xbox som jeg har herja med,, Razberry med blåe flakes.. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Xbox BUTT edition? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Blondine edition detta vettu. Limited edition Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Tipper det ble god lufting etterpå! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Tja du. Bytta til to 60mm multi led vifter og putta dem på 12v. Bråker men suger ut godt med varme ja. Beklager en feil ved forige post. Tifosi kom seg ikke forbi, hoccy kom akkurat på banen igjenn å det blei kontakt.. I sisste sving så er ikke det så veldig stor avstand. Så dere ser det er ganske like biler på prestasjon. Første sving på andre runde har det blitt litt mindre luke, og jeg ser jeg har en bulk i døra,,:eek: Hoccy drar også innpå, Ser han lurer seg rundt første sving her. Skjer ikke så mye denne runden. Men her har jeg akkuratt vært i grus'n, og daniel er på vei i grus'n. Følger akkuratt samma sporet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Hoccy er da uheldig igjenn, eller glemte han det var den lange versjonen :tannløs: Han snur brått med hjulspinn å hele pakka på vei ut på banen igjenn,, men hvem er det på toppen. Kan det være tifosi Joda det var det. Og igjenn er uhellet ute. Hoccy kommrt akkuratt innpå og treffer tifosi. Ser jo mer ut som att hoccy's carkiller blir kjørt over å han får hjulløft :respect Litt lengere frem i sisste sving bremser jeg litt for lite og farten er for stor. På tide å ta seg en tur i grusen. Daniel ser jo grusskyen å får blod på tann.. Bak er dem nærme der og. Så det er mulighet for en kamp der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg