turbo_fever Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hva ingen bilder enda :D Nei takker for all kjøring gutta boy's Satts på litt bedre kjøring fra meg imårra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Joiner gjerne en sladdegruppe jeg... Bare sleng meg en bil med kul design så skal jeg sladde til jeg ser mannen med ljåen:usa: Sånn som du kjører så tar vell ikke det lang tid? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 noen online nå? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 kostet støv av den gamle silvian min idag;) må nok tørr trene litt igjen for att skillsn skal sitte ijen...vart mye restart idag;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 funket bra denne...noen småjusteringer så blir det bra brom brom Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 ser bar ut det der.. hehe.. skal inn på forza en liten tur nå.. får bare joine:) gt: nollie1982 Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Sånn som du kjører så tar vell ikke det lang tid? Meget korrekt! :driving Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 tok noen bilder av i går og litt før da.. hehe..bmw'en som jeg laget selv:) i går da vi drifta litt på dagen..også litt før jeg drifta med en kompis Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Bilder fra i går: Testa Bilforumet-bilen på silverstone, meg og Nollie i bildet Etterpå ble det Saleen-sladding med meg og M40Turbo, går litt for bredt for meg i begynnelsen: Men i slutten av svingen drifter vi fint i sammen: ¨ Som noen kommenterte i går er det vel slik det ser ut i virkeligheten og, ett stykk politi og ett kobbel med E30'er: Slikt blir det lettere kaos av: Trur M40 skvatt litt når jeg føyk forbin i svingen på enden av strekka: Første sving på Sebring Club, jeg snurrer selvsagt: Siste løp så fikk politiet endelig has på disse bilforumet-drifterne. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 skal på nå eller? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 nå er det kjøring. bare og komme.. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 et par av de bildene var sykt bra urabus:P spess de med dritt politiet:P heheeh Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Skal vi se.. kommer litt herfra også, fra litt av dagensk økt slik ser 1000km/t ut (mener han hadde 1033 km/t som max) en BMW og en Pontiac ligger en BMW å koser seg i røyken tar innersvingen på politiet for så å gi han litt smaken av røyken :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Alså, nå har xboxn stått en god stund. hadde liv å alt i orden før å loada opp bilder, men nå fungerer det ikke lenger. på forumet kommer det opp create a new gamertag, å videre skjønner jeg ikke en drit.. og jeg logger inn vanlig men får ikke skrivd i forum eller lasta bilder.. men kan legge ut gamle bilder da, SS performance GT2 :D SS Performance BMW E30 Corolla AE86 driftepusen Endret Mars 22, 2009 av AudiSQuattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nosboy Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Det har stått litt stille på Forza fronten i det siste. Så for å komme i gang igjen, åpner jeg med et par bilder:) Siter - 1993 Ford Sierra 2.0 CLX stv - 1986 Ford Sierra 2.8 XR4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg