TimBB Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Slenger ut bilder av bilene jeg har da:) Lekebilen: Bilforum driftern: Første bilen jeg bygde! HR&AP står for: Holmsbu Ratt & Aktiv pedal: Bruker denna til både sladding og litt Fart:P Sladdern: Grip bilen: Bruker denne til og Sladde, Kjøre fort og grip:P Et helt sykt oppsett som en her på forumet la ut, Husker ikke hvem men den beste bilen jeg noen gang har sladdet med:D Også mønster bilen da: Endret Mars 17, 2009 av TimBB Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Nye grip-bilen: Mugen Integra med et bra setup så klarte jeg å komme på en fin plass på rankingen på Integra Cup løpene ;) og går greit i 500HP løpene hehe Fikk tak i en sladdebil :) grei lakk? (håper det er greit at jeg skrev hvem som tunet den) synd man ikke kan lakke speilene... men de står i stil til lakken på felgene hehe måtte ha med litt av hva som står rundt banen hehe PS. det ligger ute noen Integraer i AH til salgs nå ;) (S998, lvl 5 og AWD) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 fete biler detta:) er tilbake på live i kveld jeg:D:D endelig fått 12 mb linja mi her hjemme:) goood bye mobilt bredbånd:D:D:D Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 :driving fett det siste bilde der da ;P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Istedet for å bygge drømmebil kopierte jeg min nye prosjektlekebrakke :D Originalen Ble ikke helt likt, gjorde det etter hukommelse.. Svarte skjermer, sølv speil, alpinhvit bil, riktige felger, riktig eksos, M3-emblem på bakluka og en "liten" dash rust :D Var så nøye at jeg valgte Toyo-dekk tilogmed. Siden det er det jeg kjører på. Må sies at originalen "bare" er en 320i da, men det sladder da det og :) Endret Mars 19, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Haha !! xD genialt! skulle gjort det jeg også, men får ikke audi 80 på forza :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Takk for spillinga i natt, gutta! Nightsoarer her.. Her kommer noen bilder fra seansen. Håper dere slenger opp flere bilder, mine suger svette hesteballer.. Eneste "actionbildet" jeg fikk til av replayen min Håper vi kan gjenta dette, var supergøy! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 blir flere i morgen:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 må jo det.. var kjempe gøy.. lenge siden sist jeg har hatt det så morro på forza gitt:p Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 tok noen bilder jeg også.. ble ikke så bra da men.. bra kveld detta:p Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 ble da noe av det på new york bana også da:p and the norwegian bastards ar gathered.. hehe Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 hva syntes folketr om bilen jeg har lagd? bra eller dårlig? kjeda meg da jeg ikke fikk sove ama:p Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkPantieZz Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hey ;D var gøy å drifte i går ja. litt av en tilfeldighet at jeg fant dere surrende rundt der inne. :P Tok meg litt tid og knipsa noen bilder jeg, har krympa dem litt for å få dem til å se bedre ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkPantieZz Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg