Krepsen80 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Fant en ny sladde kasse: Ferrari testarossa ;) hadde noen små problemer med bilen... lakken begynte å falle av den tok fyr onfiredevi men stort sett har den vært en drøm å kjøre... måtte jo vise fram de fine felgene også :afro hvis noen har en coca cola bil så si ifra hadde vært morro å sladde litt :batman: de som tar dette innlegget seriøst tror jeg trener :sleeping Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Corrado i bra driv... reklame =P Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Litt fra kjøringa i går: Vi kjørte firehjulstrekk på Laguna Seca, og selv om det ser slik ut, så er det ikke drifting. Faktisk så overkorrigerer først Da9el for så å dulte inn i xxx4 (GTFIVE)som overkorrigerer sladden selv, så han dulter inni meg så jeg fyker ut i sandfella med den lille Porscha mi. I siste sving før mål så bommer Turbo på jukselinja si, og fyker rett i dekka. jeg som kommer bak i Porscha har verken bremser eller dekk til å klare å stoppe, så jeg bare gir full gass inn i han. Han klarer derimot å ta igjen meg på siste runden, og nå treffer han på linja si. Men siden jeg har bedre linje i svingen og bedre aksellerasjon på Porscha, så kjører jeg greit forbi han. Han skvetter til siden, ikke veit jeg hvorfor, og rett inn i veggen. Kommer kanskje mer... Sorry, planen var å ta deg på innern der men den planen hadde visst Da9el også, jeg så ikke at han kom på innsiden så da måtte gå som det gjorde :s Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Mitt nye leketøy... Driftebilder... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 OI, samme bil'n som jeg og lurepåmye har jo. God A850 grip bil.Hvertfall det vi har da :D hehe, kun drift på denna her :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 litt bilder fra natt til søndag: oppstillingen Corradoene rottet seg sammen og "lekte seg" med en stakkars Acura :p først "later" en av dem at han bommer på svingen så Acuraen ikke legger merke til han som ligger bak han som ligger bak gir Acuraen en liten dytt :afro som sender den i en liten snurr, og corradoen klarer svingen perfekt :D legg merke til sporene i asfalten ;) som ikke det var nok så tar den første corradoen (han som bomma på svingen) seg friheten å gir Acuraen en ny dytt: som retter den opp igjen, men med en litt shabby dør... etter litt grip-kjøring tok vi fram sladdekassene: klarte å feilberegne litt rett før mål.... deler over alt.... Supra oppgjør: 2 mot 1 er feigt :batman: suzuka øst: Mazda, Buick og Ferrari litt fra når vi kjørte grip: det du ikke ser er en i en subaru i full fart langt forran denne gjengen ;) på bilde: Sabb (rwd), rx-7 og en Acura Integra God Natt alle sammen :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheBoy95 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 hvis noen har en coca cola bil så si ifra hadde vært morro å sladde litt :batman: Jeg har en cola bil vetu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheBoy95 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har kjøpt meg en ny bil, testa den en tur på silverstone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har kjøpt meg en ny bil, testa den en tur på silverstonehttp://i702.photobucket.com/albums/ww22/PorscheBoy95/efa81f84-a138-4c99-95e8-50b6801ed54.jpg Akkorat..! :p Hva har du i topfart på den der? ^^ Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bella6 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Spillet koster nå fra 150 til 200 kroner Er det bare på x-box eller får du det til pc og?, har bare sett det på x-box. Siter Pumpen i bött, sota gött;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 kun på xbox :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheBoy95 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Det er en finfin bil! runder 400km/t helt sykt!!! legg merke til de awd spora på bakken!!! ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BamleSunny Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvordan får jeg bildene fra xboxen over til data ? :P og legg meg gjerne til.. kaller meg Oleeinar86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 går inn på http://www.forzamotorsport.net skriver inn brukernavn og passordet også går du inn på bildene og klikker 2 gang på bildet du vil ha, så kan du save det der du vil:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BamleSunny Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Da har jeg fått det til, bygde opp en m3 e30 og en s14 i går :) s14 var sykt digg og drifte med . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg