da9el Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Var og Sladda med da9el i sta, sinnsykt morro:) Fikk noen bilder men forza siden funker ikke nå så legger dem ut fortest mulig:) fikk du tadd av live kjøringa?? lagrer han replays automatisk eller er det en plass man kan se eller save replay...har enda ikke sett noen replay funksjon... ja var kjempe morro idag ja;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 du lagrer replay etter at alle rundene er kjørt, så har du replay teathre ett sted der du kan se de og ta bilder! Var morro det lille jeg var med med varierende hell, fortsatt en del å ta igjen etter jeg tok ei pause for ei laaang stund siden, men det begynner å komme seg! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Ja tatt av live kjøringa:) Du trykker for fort på A:P når løpet er ferdig venter du bare, Mulig du må trykke en gang på A! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Ja tatt av live kjøringa:) Du trykker for fort på A:P når løpet er ferdig venter du bare, Mulig du må trykke en gang på A! ha prøvd å vent også men da tell han berre ned di dær ti secundan åsså load han lobbyen sånn spm vanli? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 du lagrer replay etter at alle rundene er kjørt, så har du replay teathre ett sted der du kan se de og ta bilder! Var morro det lille jeg var med med varierende hell, fortsatt en del å ta igjen etter jeg tok ei pause for ei laaang stund siden, men det begynner å komme seg! :D vi hadde en jævli pen en på tsukuba...et par cm fra platekontakt rundt hele svingen nesten...skulle hatt bilde av den sladden Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 hehe ja innimellom så glimter man til likt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Litt fra gårsdagens Sladding:) Ikke så mye, men er da litt! :D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 tøft..er jo bare mine søppelsladder me møkka toyotan ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Slenger ut noen bilder av min AE86 med "ratlook". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 den va egentli ganske stili den;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Det er jo bare morroa med litt møkkasladder en gang i blant, Hadde vært kjedelig om vi hadde klart oss helt fint hele tiden:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Det er jo bare morroa med litt møkkasladder en gang i blant, Hadde vært kjedelig om vi hadde klart oss helt fint hele tiden:P ja er sant det...er online nå jeg...med headsett;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 ny bil i drifte familien Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg