Hoccy Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hehe sant det. skal få lasta opp noen flere bilder i morgen jeg og. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Har nok ikke microsoft points. Bare og legge meg til: Bjerkelund245 okei.. det må du skaffe deg.. 249,- på gamestop da får du 2100 poeng.. legger deg til i morgen en gang.. Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 okei.. det må du skaffe deg.. 249,- på gamestop da får du 2100 poeng.. legger deg til i morgen en gang.. Kanskje ikke så dumt å si HVORFOR han i tilfelle "MÅ" skaffe seg MS Points.. Ms points må du ha for å kjøpe "Downloadable content" pakkene.. Hvis du ikke kjøper disse, så vil du ikke se biler som Sport quattro'en, M3 E30 og E92 etc etc.. Er vel trolig billigere å kjøpe points over Live enn å kjøpe på Gamestop.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Åja, Takk Slick. Hvor kjøper jeg de pakkene da? er Helt Ny på Xbox live, og hvor kjøper jeg Ms Live? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kanskje ikke så dumt å si HVORFOR han i tilfelle "MÅ" skaffe seg MS Points.. Ms points må du ha for å kjøpe "Downloadable content" pakkene.. Hvis du ikke kjøper disse, så vil du ikke se biler som Sport quattro'en, M3 E30 og E92 etc etc.. Er vel trolig billigere å kjøpe points over Live enn å kjøpe på Gamestop.. ja, det glemte jo jeg i farten da, å nevne hvorfor det var nødvendigt med MS Points. Joa det er billigere på Live enn på Gamestop dete koster 169,- på Live Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Audin din var groooom, Mathisen* :DFlere bilder takk! TakkTakk.. laster opp flere i dag da :D Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Lagd morro bil:P Stygg som Juling!:P Var jo litt sjarm over den da:p Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Åja, Takk Slick.Hvor kjøper jeg de pakkene da? er Helt Ny på Xbox live, og hvor kjøper jeg Ms Live? Når du har startet opp Forza, og er på første menyen (arcade, career multiplayer settings (eller hva som enn står på første menyen :9) Så tror jeg at det skal være en knapp du kan trykke på for å gå direkte inn på xbox live marketplace å finne alt til Forza 2.. Husker ikke hvilken knapp.. men det står jo i bunnen av skjermen.. Ms live er ingenting du behøver. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det navnet på msn klienten du trolig har på pc'en din... MS points derimot får du kjøpt inne på samme sted som jeg nevnte rett ovenfor her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ett bilde til av audien :) Gjett vilken bil :p hehe Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nosboy Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ikke noen ekspert på å ta bilder, men øvelse gjør mester. Er bare to bilder, kommer flere etter hvert. Grom Golfen:) Edit: Endret linker Siter - 1993 Ford Sierra 2.0 CLX stv - 1986 Ford Sierra 2.8 XR4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 se der ja. pen bil :D Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Søtt:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Fant igjen denne i garasjen i går. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 2 nye sladdebilder Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 morro bilen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg