Wrasko Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Takker urabus =) Legg meg til, så skal jeg donere en bil eller to hvis vi tilfeldigvis er på live samtidig (er der sjeldent) maronixz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 kan få noen biler av meg å, nevn noen d så skal jeg sende di Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Er egentlig det samme hva det er.. Bare så jeg slipper å kjøpe nye biler til forskjellige løp liksom. f.eks biler som blir brukt i mindre enn 200kw løp og sånt. Tar imot alt.. Tror jeg har 5 biler eller noe akkurat nå :P Faen så kjipt å starte på nytt.. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Sendte de bilene jeg på en måte trengte minst jeg så. :) Om du selger den Prelude'n på AH tror jeg at du kan få en pen sum, om du ikke vil beholde den selv da. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Lagde meg politibil i natt :) Ohh, også må jeg vise frem hovedsladdebørsa mi. Har spilt med en som kaller seg "Volvo24216v" eller noe siste par kveldene.. Masse sladdings og moro! Litt stolt siden Porsche politibilen er første ehh "modden" min :D Altfor mye effekt og 4wd, den er såå deilig! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Forresten, sliter dere med at spillet fryser endel? Skjer ca en gang daglig her. Funker fint å spille alle andre spill, men Forza 2 fryser. Ofte i loading og i garasjen. Dette blir kanskje min box sin undergang, begynner å bli dritt lei av at det fryser når jeg har det moro. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Drifting idag? Legg meg til abcandreas! håper noen gidder :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Forresten, sliter dere med at spillet fryser endel? Skjer ca en gang daglig her. Funker fint å spille alle andre spill, men Forza 2 fryser. Ofte i loading og i garasjen. Dette blir kanskje min box sin undergang, begynner å bli dritt lei av at det fryser når jeg har det moro. jepp hender seg det ja...men heldigvis ikke ofte...men jeg kjører ifra landskapet når jeg er på nurburgring...når jeg ligger i 250 så legger jeg landskapet bak meg å kjører på ingenteng egentli...irriteranes Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Dere får legge spille på hd nå da, og sjekke om det blir bedre av det. Om dere har oppdateringa som kom. Testet dette litt på en bane jeg hadde litt problemer med kvalitet på veien, og så ut til å funnke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Hmm, hvordan slenger jeg spillet på hd'en? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Har du NXE-oppdateringa? Der du trykker (på dashbordet)for å starte spillet trykker du Y. Da skal du få opp noen alternativer. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Oi! Takk! Visste ikke at dette gikk ann engang jeg.. Føler boxen begynte å tulle etter oppdateringa egentlig. Håper det blir bedre nå. Er som sagt "bare" ca en gang daglig. Har satt den på høykant med masse lufting og slenger spillet på hd'en så blir det vel saker! Sladdings i kveld? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 er med på sladding jeg Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Når? Har allerede sladda endel i kveld, men er godt med på mer. Ble så deilig å spille Forza uten teite dvdrom-lyden. Ahhh.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 send inv til xPellaRx er med anytime Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg