A.H Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 noen som har gjort jobben sin med RTR NSX'n :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 lol neonmuffler, bra skrivefeil på frontfangern.. "Ilovedriting.com" Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 noen som har gjort jobben sin med RTR NSX'n :D Jepp, det er en kanonbil å kjøre! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 lol neonmuffler, bra skrivefeil på frontfangern.."Ilovedriting.com" en av grunnen til at jeg sletta skinnet;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 biler som har sånne feil som du kjøper på ah er mest sansynlig dupa Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ok, er nok derfor, selvom jeg ikke veit hva du snakker om :D men uansett, mekka meg en skikkelig sleeper: jeg hater merce, men har ikke sett denne blitt brukt til drifting så da var det på tide med noe møkk ;) den drar godt med nesten 900hk og over 1000nm :D morsomt å sladde fra andre med den møkka bilen, hehe Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Dumt at ikke fyren inni merca har dress og hentesveis. Hadde jo vært mest realistisk :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 men dette bil spellet er det ein bil som heiter VW Vento innpå der eller VW Passat? Hadde vert fett om det var det. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 de hadde ikke det sist jeg sjekka.. Men de har en god del andre VW produkter som: Borra, Corrado, golf (mk2, mk5, r32) osv Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 de hadde ikke det sist jeg sjekka.. Men de har en god del andre VW produkter som: Borra, Corrado, golf (mk2, mk5, r32) osv Ok takk for svar vertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro-power Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 noen som vil legge ut gametag`n sin?:) vil gjerne ha noen norske folk å spille med:) Siter golf 2 1,8cl 1991 audi s2 coupe opel omega b 2,5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 noen som vil legge ut gametag`n sin?:) vil gjerne ha noen norske folk å spille med:) Mr.Takishama tror jeg.. Lenge siden jeg har skjekkka.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Huff, stort sett alle navnene i Live-lista mi har nå "GTAIV" etter seg. Ingen som spiller Forza lenger jo. Og jeg har ikke GTAIV :( Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 noen som vil legge ut gametag`n sin?:) vil gjerne ha noen norske folk å spille med:) "Hansien" er mitt Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 begynt å spille litt igjen jeg, og siden den gamle s13'en min er solgt kjøpte jeg meg en ny: den er kun klasse B, og er tunet slik som jeg ville gjort det :) med org motor og blokk etc. må bare justere litt på dempere og hjulvinkler. skal få bytta kassa på den slik at giringa blir litt raskere Jeg SKAL ha skinet og bilen når jeg får tilbake boksen :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg