Holzmann Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut Taxi'n :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 øhmm... er det den nye bmw'en? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 øhmm... er det den nye bmw'en? Tviler. Er nok en e46. For dlc pakka er ikke ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Er bare E46 M3 ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 okei. Var bare mine overtrøtte øyner som så _litt_ feil :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 heheh, honest mistake :P Slenger ut mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Artig å skli litt med folk att i kveld! :D helt til xbox`n hang seg nok en gang.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 ha! Jeg har nok av CR, men hadde ikke sagt nei til flere cuper og enda mere baner, biler og sånt Men er det bare jeg som syntes de burde satse på værforandringer på banene ? At de kanskje hadde noen dager med regn, noen dager med snø/ slafseføre, hagl, lyn osv? Også velge selv på "Freerun" Hadde vært litt morsomt å prøvd en av de litt sprekere driftebila mine på snøføre/slafse føre Forza 2 pluss PGR4 kanskje? Det skulle jo være mulig å lage en DLC championship, med tema fra de pakkene du har lastet ned fra før (Motegi A-class, BMW E30 Factory-spec for å nevne noen. Man burde jo få NOEN fordeler når man laster ned de pakkene. Flere biler, derfor må man ha mer penger. DESSUTEN: Fikk kjørt et par factory-spec cuper til, så da spratt plutselig banken min opp i 700.000 igjen :disco Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 er egentlig bare artig å kjøre nå du får penger for å fullføre en hel serie. Litt morro å få ca 400k cr ekstra fordi du vant alle løptene i en hel serie. Får ikke helt den samme følelsen lenger over å kjøre løp.. nå er forza kun et driftespill i mine øyner. Er så få norske grip konkuranser. Har sett meg leitt av å prøve å spille mot utenlendinger(Merk: Ikke bor i norge og er ikke norske)fordi dem har en uvane med å starte destruction derby vist dem vet dem ikke har en sjanse Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Fullførte akkurat Factory-spec serien, så da endte jeg opp på 1.420.000. Etterpå så solgte jeg Ferrarien jeg brukte for 150.000. NÅ ER JEG KLAR FOR DLC! Bilder: Tok den gamle Porscha mi ut på en luftetur i det greske landskapet på TT King Cobra. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hehe.. Er klar jeg og.. jeg med mine 12mill *skryte* Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 12 mill? du liker ikke å kjøpe biler du eller?:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 12 mill? du liker ikke å kjøpe biler du eller?:D Godt mulig at han gjør som meg... Kjører småløp for å stille inn på nye biler, så drar ut på langtur når han føler instillingene passer :p... Selvom jeg kun har knappe 3 mill da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 alle her tar så feil! Jeg kjører knapt løp lenger fordi det har blitt kjedelig.. Om jeg ikke liker å kjøpe biler? 250 biler av forskjellige typer sier vell litt, der ingen er vunnet (Solgte alle de for en stund siden da jeg ryddet i garasjen! hadde kun igjen 2 driftebiler og 1 grip) og de fleste av dem er klasse b og oppover. mest S og a (Har vell rundt 70 S klasser 100 A klasser. Nesten bare driftebiler Grunnen til at jeg har så mye penger er takket være disse bilene som en fyr lagde og ville ha meg med på å selge dem (Det var forøvrig jeg som sa vi skulle bygge en LE og jeg måtte lakke den om til lilla!) Bilen kosta ca 80k og bygge opp og dem gikk for 350k(den røde) Den lilla var en LE (Bedre kjent som limited edition) og de 2 ble solgt uten buyout. Dette førte til at det lille håpet jeg og han som lagde bilen hadde med å kanskje nå 600k ble plutselig til 9.4 mill og 8.7 mill. Litt overskudd? :P (røde er foresten forstatt til salgs for 350k vist noen vil ha en fantastisk digg lakk på en skyline, låst design!) også har jeg solgt noen driftebiler ettervært som jeg kjøpte nye biler for å teste ut. Så har klart å ligget på rundt 12 mill nå en god stund! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 2 bilder av drifte/grip bilen som jeg bruker for tiden.. Fungerer relativt bra. Husker ikke om det er B eller A klasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg