Hansien Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Nå skulle forza ha kromfelger, kromdetaljer til den bilen :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 jepp, da hadde den vært rå ;D Tok utgangspunkt i en som jeg så Foose design drev med på discovery mens jeg sklei :P Men, avgårde for å teste ps3 igjen, får min i morra, så veksler mellom den og forza i tiden fremover tenker jeg :P Skal noen skli, så si i fra her el på msn :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ny bilen min, En "RST-Edition" Mazda RX-7 Gen 3 Med et knallgodt drifteoppsett fra meg selv :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Oppdatering på bildefronten: Hansien vil sikkert kalle dette kjedelige bilder, men jeg er fornøyd. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 "Hansien vil sikkert kalle dette kjedelige bilder" haha? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 fet rex hansien! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ja, nu har æ lest igjennom heile tråden... lite å gjør på nattevakt,kanskje.. Har ikke selv x-box men vurderer det STERKT. Har prøvd ên gang hos en kompis, prøvde en golf mk2. Synes d var heilt mongo styring.. men er vell egentlig bare en tilvennings periode.. Er det noe mnd betaling, eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det? Det er vell no gull-medlem lr sølv-medlem elns. Noe man kjøper/får når man kjøper forza? Beklager visst jeg ødelegger _litt_ tråden.. mvh DaskekosT Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ja, nu har æ lest igjennom heile tråden... lite å gjør på nattevakt,kanskje.. Har ikke selv x-box men vurderer det STERKT. Har prøvd ên gang hos en kompis, prøvde en golf mk2. Synes d var heilt mongo styring.. men er vell egentlig bare en tilvennings periode.. Er det noe mnd betaling, eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det? Det er vell no gull-medlem lr sølv-medlem elns. Noe man kjøper/får når man kjøper forza? Beklager visst jeg ødelegger _litt_ tråden.. mvh DaskekosT Styringa venner du deg fort til, det er noe med å venne seg til Xbox-kontrollen, dessuten så er bilene veldig realistiske her enn i forhold til andre spill. Du må kjøre som du ville gjort med din egen bil. Du må ha gull abonnement for å kunne spille med andre, det koster ca 550,- i året hvis jeg husker riktig. Da får du til gjengjeld et av spillverdenens beste onlinesystem. Bare sølv koster ingenting, men da får du bare lastet ned demoer etc. Dessuten, du ødelegger ikke tråden, det har mange andre gjort før deg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har det kommet ny pakke med biler? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 kommer denne mnd en gang! Ryktes at den nye m3`n er med :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ja, nu har æ lest igjennom heile tråden... lite å gjør på nattevakt,kanskje.. Har ikke selv x-box men vurderer det STERKT. Har prøvd ên gang hos en kompis, prøvde en golf mk2. Synes d var heilt mongo styring.. men er vell egentlig bare en tilvennings periode.. Er det noe mnd betaling, eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det? Det er vell no gull-medlem lr sølv-medlem elns. Noe man kjøper/får når man kjøper forza? Beklager visst jeg ødelegger _litt_ tråden.. mvh DaskekosT Vist du har tilgang på nett, litt spilleintresse så er det en god invistering å kjøpe xbox 360 og xbox live medlemskap. Styringen venner du deg fort til. Syntes selv at det var vanskelig å få bilen dit jeg ville i starten, men etter en kort periode med intens spilling så begynte jeg å få dreisen på det! Ødelegge tråden? Du er på Bilforumet gutten min! kommer denne mnd en gang! Ryktes at den nye m3`n er med :) Det er garrantert enda en M3 i den fantastiske lista over bmw'ene.. Som en liten bmw fanatiker så ønsker jeg at de snart begynner å lage 1, 5, 6 og 7 serie.. Trenger ikke mer M3 her i huset nå. M5 e34 hadde vært artig om de hadde lagt.. eller e28 :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Jepp, den nye M3-en er åpenbart med. Turn10 har lagt ut dette "gjettebildet": Med litt mer brightness på bildet blir haifinna på taket og klumpen på panseret synlig, så det er liten tvil om hvilken bil det er. Hele Forza-forumet er stort sett enig. Hvilke andre biler som kommer gjenstår å se, men pakka skal i jo slippes nå i mars så vi finner tidsnok ut. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Biler som skulle kommet er f eks e30, vanlig, ikke m3. e34/e39/e60 m5 e36 sedan 850 e21 og e28, the list goes on!:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hadde det vært opp til meg, så skulle Forza hatt ca 500 biler, 50 baner og 50 cuper til. Selv om jeg har spilt det i snart et år så får jeg ikke nok av verken biler eller cr. Merkelig nok har det siste en sammenheng.:crazysant: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ha! Jeg har nok av CR, men hadde ikke sagt nei til flere cuper og enda mere baner, biler og sånt Men er det bare jeg som syntes de burde satse på værforandringer på banene ? At de kanskje hadde noen dager med regn, noen dager med snø/ slafseføre, hagl, lyn osv? Også velge selv på "Freerun" Hadde vært litt morsomt å prøvd en av de litt sprekere driftebila mine på snøføre/slafse føre Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg