turbo_fever Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Fixa en ny lakk jobb på rx7'n:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 haha.. nice DT ^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Selvfølgelig, den er rå :D Kompis som laget den. Noen som har bilder av gårsdagens action? Jeg tok jo alle i starten av draggen, men så kom Hansien og Olehenri på slutten :( Men jeg vant nå de fleste løpa :P Glemte å lagre replay :( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Selvfølgelig, den er rå :D Kompis som laget den. Noen som har bilder av gårsdagens action? Jeg tok jo alle i starten av draggen, men så kom Hansien og Olehenri på slutten :( Men jeg vant nå de fleste løpa :P Glemte å lagre replay :( Jeg hadde knust alle hadde det ikke vært for at både jeg og legendy7 var i destruction derby humør ;) Litt spesielt bilde :P (er ikke sikker på om jeg har vist dette før) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 sladda litt online idag jeg også.. testa en splætt ny innkjøpt PS13. fiksa endel på dekalene for å få de slik jeg likte dem :) måtte bytte til mindre turbo da jeg sleit med turbolagg :) shit happens: men samma det :D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Meg i lufta..:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Meg i lufta..:p hehe, det var deg ja. du skulle banna han som kom inn, han drifta jo ikke, bare grip :S Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 hehe, det var deg ja. du skulle banna han som kom inn, han drifta jo ikke, bare grip :S Ja:S Er med å drifter NÅ btw.. Legg til Mr Takishama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Hvor får man tak i E30? Har det kommet nye biler til spillet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 download desember pakka på xbox live Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Min første driftebil. Mazda RX-7 med patriotlakkering. :) BMW E30 får du ved å kjøpe "December car-pack" :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 litt fra igår kveld folk har en tendens til å snurre foran meg gitt :D : og litt gruppe kaos: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Kjøpte meg ny tv og ps3 for noen dager siden, igår var jeg på elkjøp å byttet inn ps3 til xbox og forza 2 :D Beste spillet jeg har prøvd trur jeg... http://forzamotorsport.net/forzamotorsportnet/handlers/forza2handler.ashx?ID=2813110&mode=10 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 nye versjon "til" SS-Performance, xboxen har endelig fått strøm, etter 1 måneds tørketid :) bra?:spin Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg