Sp33dy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 bra bilder :) må vell hive meg med snart:p Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Noe spilling idag? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 har akkuratt spillt endel nå, må ha en pause. men kanskje det blir mer senere ikvell. Har ett par replayer til å sjekke, men det er likksom bare å gidde da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ObzoR Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 meg, turbo_fever og Urabus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg, Turbo_fever og Obzor fant ut at vi skulle hoppe litt, og jeg fant fram min fantastiske Audi S4: Som vi ser så hopper den jo nesten på flatmark, så når den kommer ut på hoppet.. FLYR HØYT, men i landingssonen står det to idioter som jeg klipte av taket på. Kunne nok fint stått lenger opp i bakken ja.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 HAHA, du misster tror ikke du traff meg da. Men du tok jo obzor:D Får stille litt mer på den, skal gå fint å hoppe over 2 etterhverandre.. Har opplevd det jeg.. hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Artig med vidvinkel! Skal helt klart ha det når jeg kjøper meg speilrefleks! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Noen som er med på litt kjøring i kveld? Join isåfall Hoccy.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Noen som er med på litt kjøring i kveld? Join isåfall Hoccy.. Ja, jeg er med sånn ca kvart over 8 og utover. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da har jeg faktisk spillt litt igjen jeg og :P Bygget meg en ny bil i kveld.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 En virkelig Fair Lady det der, gleder meg til og se den i aksjon :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Et par av forslagene mine til Bildekonken: Kjøpt meg ny bil på auksjon, betalte 80.000 for en U999 RX7: Betalte vel litt for designet og vil jeg tro.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 nice design på den mazdan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Dirty look Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 nice design på den mazdan.. Var ikke låst heller, så jeg er usikker på om det er "ekte". var vel 922 lag såvidt jeg husker. Uansett så var jeg mest ute etter bilen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg