MK1RACER Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne lykter? Hør med Pekka Lundefaret om disse lyktene. Tlf 944 06 233. Er vel hans bil, eller eventuellt en kompis av ham. De har samme streamingen på bilene sine, som forøvrig er laget av ei venninde av undertegnede. De kjører i samme rally team. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Var ikke mye liv i bensin-og vann temp måleren din... Temp måleren fungerer helt fint men jeg har problemer med tank måleren. Noen som hvet hva det kan være? Er ikke instrumentpanelet, hadde samme problemet med det gamle. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hør med Pekka Lundefaret om disse lyktene. Tlf 944 06 233.Er vel hans bil, eller eventuellt en kompis av ham. De har samme streamingen på bilene sine, som forøvrig er laget av ei venninde av undertegnede. De kjører i samme rally team. Det er broren hans sin bil, Ole Martin Lundefaret og han viste ikke. De fulgte med bilen når han kjøpte den sa han. Takker for svar. Det ble bra med streamingen. Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er broren hans sin bil, Ole Martin Lundefaret og han viste ikke. De fulgte med bilen når han kjøpte den sa han.Takker for svar. Det ble bra med streamingen. Kan forhøre meg litt i rally miljøet. Skal kjøre løp i Grimstad til neste helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Temp måleren fungerer helt fint men jeg har problemer med tank måleren. Noen som hvet hva det kan være? Er ikke instrumentpanelet, hadde samme problemet med det gamle. Sjekk om tankmåleren er plugget i baki bilen :-) Du kan også kortslutte der bak, for å sjekke om det er ledningsbrudd. Da vet du om det: A er ledningsbrudd B er d.f. tankmåler C er bare ledningen som har løsnet i kontaktstykket bak Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Kan forhøre meg litt i rally miljøet.Skal kjøre løp i Grimstad til neste helg. Takker Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForestTuning Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Sjekk om tankmåleren er plugget i baki bilen :-)Du kan også kortslutte der bak, for å sjekke om det er ledningsbrudd. Da vet du om det: A er ledningsbrudd B er d.f. tankmåler C er bare ledningen som har løsnet i kontaktstykket bak Takker for svar. Skal sjekke det ut er møkk lei av å kjøre etter tripptelleren! Siter Gjør som Ford, kjøp Volvo V70 2.0 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne lykter? Prøv å ringe disse folka. Må visst til Sverige hvis du ikke finner en mal som noen kan bruke og støpe for deg. http://www.rpglasfiber.com/ Det står noe om noe lykte greier men det er ikke bilder av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg