bolle100 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Holder på å skifte bremser, og har fått et problem når eg skal sette på igjen bakbremsene. Stempelet går bare et stykke inn så sitter det bom fast, har prøvd å åpne ventilen og ta av slangene, men til ingen nytte:( Er det noke spesielt man må gjøre får å få stempelet til å gå di siste 1-2 cm inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Holder på å skifte bremser, og har fått et problem når eg skal sette på igjen bakbremsene. Stempelet går bare et stykke inn så sitter det bom fast, har prøvd å åpne ventilen og ta av slangene, men til ingen nytte:( Er det noke spesielt man må gjøre får å få stempelet til å gå di siste 1-2 cm inn? Bruk brekkjærn og en bord beta så bruker du makt så går det stempelet inn Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Har prøvd å brukt makt, men får det alikavel ikke inn :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 har du prøvd å skru det inn?? det kan vera at pakningane har vert skifta og at man ikkje har skrudd stempelet heilt inn Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Du mener den digre umbrakoen som er på enden? Nei har ikke prøvd det enda får eg fant ikke en umbrako som passet, får vel prøve det i morgen eller noe da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 eg meiner den at du kan bruke ein bolt med 13mm hode og skru ein del muttrer innpå den slik du lager ein umbraco viss du ikkje har ein skjøtemutter ligganes. pass på at den er skikelig inni før du skrur eller så er det lett å runde heile greia. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Eller bruk en diger tang til å skru stempelet med Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 er det skivebremser eller trommelbremser det er snakk om? Trommelbrems: kjøp ny bremsesylinder. Skivebrems: kjøp overhalingssett til kalipperen. Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cumern Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Stemplene bak på vag må skrues inn igjen pga parkbrems mekanismen, verktøy til å utføre dette finnes på biltema... Siter Celica st185cs nr:1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Elle tvinge og vannpumpetang... Må nok skrus inn ja... legg press på og skru inn med vannpumpetanga... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg