Jo-Erik Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei folket! Jeg har rasket sammen en turbo motor av div overskuds matriale jeg hadde. Den består av b230a blokk, de tykkeste f rådene, b230et stempler og 230 et motronic sprut, samt en porta 398 topp med d kam, gerret t3/t4 gra turbo. Har 3" toms lmm og s60r dyser, så derfor lurer jeg på om noen har noe forslag på en chip som passer dette oppsettet... motoren blir montert i en gammal haug av en 1976 245 som jeg skal ha litt moro med... He he... Håper på 250 hk++... Mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ingen som har noe forslag?? er jo mange typer på markedet... Ingen som har ne erfaringer?? mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Send pm til Turboperformance her på forumet, hvis han fortsatt selger viking chip? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg