Franktank Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 kjøpt meg en audi 100 for en uke siden. den er litt modda bak( sparklet igjen der skiltet var og lagt skiltet ned på fanger. så skrudde jeg opp luka fra innsiden for å se hvordan de hadde gjort det, hadde ute låsen osv. bare for å se litt hvordan det var der baki. Men så er tingen det at nå har jeg satt alt på plass igjen, og nå får jeg ikke opp bakluka=/ ( sikkert glemt å ta på den ene stanga som går til selve åpneren=/ Noen som vet noen tips og knep for å få denne opp? Takker for alle svar:) Siter - 91mod. Ford Sierra 2.0 DOCH (Solgt) - 91mod. Audi 100 2,3E (Solgt) - 90mod. BMW 520i (Til salgs) - 04mod. Audi A3 1,9TDI (Nåværende bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franktank Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 er forresten en 91.mod sedan Siter - 91mod. Ford Sierra 2.0 DOCH (Solgt) - 91mod. Audi 100 2,3E (Solgt) - 90mod. BMW 520i (Til salgs) - 04mod. Audi A3 1,9TDI (Nåværende bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg