sparky Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Eg har gått og undret litt på: hadde det gått ann og instellere en elektrisk vannpumpe istede for den mekaniske? Sveise en flens der vannpumpen skal stå originalt med uttak til en elektrisk pumpe for og føre den inn igjen et annet sted? bare lurte for den pumpen eg har ligger så... til at eg må av med motorfeste osv osv for og komme til den bare lurte på om det finnes pumper som det går ann og bruke til dette i såfall? forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Det finnes elektriske vannpumper til bilbruk, men hvis du bruker bilen til hverdags er ikke det å anbefale. Motoren har forskjellig behov for kjøling avhengig av turtall, og da er en elektrisk pumpe ikke så godt egnet. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg