JT_Racing Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg har hatt en del problemer med forden min.. 1av10 ganger jeg er ute å kjører begynner det å tulle. den begynner å fjuske når jeg slipper gassen å stopper hvis jeg tråkker på clutchen. men ingen problemer med å starte igjen. men da står motoren bare å jager for å holde den gående.. lurer litt på hva det kan være?? håper på noen gode svar :win takk for all hjelp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 2,1D? 2,3 D? 1,8 TD? 1,6 gasser? 1,8 gasser? 2,0 gasser? 2,3 gasser? 2,0 innsp? 2,8 innsp? 2,9 innsp? 2,0 DOHC? 2,0 Cosworth vinge? 2,0 Cosworth sedan? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 tomgangsregulatoren din trenger en rens ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg