Bauer Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Heisann! Jeg har en Forgasser motor med Trykkboks og lurer på hva slags dump jeg burde bruke?? Membran eller stempel? Noen som har anbefalinger? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Sorry for at jeg sporer av, men må bare si at bilen din er sykt fet!! Råste minien jeg har sett, og så går den vel bra òg? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Takker takker ;) Du som har Gull felger? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Riktig det ja! Kan ikke du lage en tråd om bilen? Info og bilder? Nok en gang, rå bil! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Jeg kan lage en tråd om bilen når jeg har fått fiksa litt med den! Ligger noen bilder ute på web.. Pen Cossie du har! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 back to topic! Noen som har en dump?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 jørgen har vel en liggende etter saab'n ? tror faktisk den ligger slengt her hos meg. vet ikke hvordan den er . bare at han kjøpte den billig hos kollevold .. eller no .. hør med'n :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Litt offtopic igjen men. Er det Metro Turbo motor i bilen din ? Det krever jo modifikasjon av brannvegg for å få den nedi etter det jeg husker. Hva synes biltilsynet om det ? Regner med du får trent overkroppen bra, "Tourqe Steer" merkes jo allerede med 63 hester :) Kul bil, men det er fortsatt en bil fra 1958... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg