Scampi Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hepp! Har en 1989 190E, med et litt morsomt blinklys. Nødblinkerknappen fungerer ikke i det hele tatt, men dersom jeg skal blinke til høyre eller venstre, går nødblinkerene på uavhengig av knappen. Har noen vært borti dette, og i såfall...hva gjør jeg?? Takker for svar :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hepp! Har en 1989 190E, med et litt morsomt blinklys. Nødblinkerknappen fungerer ikke i det hele tatt, men dersom jeg skal blinke til høyre eller venstre, går nødblinkerene på uavhengig av knappen. Har noen vært borti dette, og i såfall...hva gjør jeg?? Takker for svar :) e vel mest sansynlig nødblinkknappen/relèt som er gåent!! er vel en kjent feil på 190. vet om flere som har hadd problema me blinkelysa!! jeg skiffta relèt å alt blei bare gått. men e ganske dyrt nytt så ett tips e jo at du finn ett brukt på huggeri eller no!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 e vel mest sansynlig nødblinkknappen/relèt som er gåent!! er vel en kjent feil på 190. vet om flere som har hadd problema me blinkelysa!! jeg skiffta relèt å alt blei bare gått. men e ganske dyrt nytt så ett tips e jo at du finn ett brukt på huggeri eller no!! :P Hehey! Takker for svar, jeg ser lyst på saken nå ;P Må på en hugger uansett, pakninga på bensinlokket mitt er litt vel sliten, så jeg mister bensin i venstresvinger ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hepp! Har en 1989 190E, med et litt morsomt blinklys. Nødblinkerknappen fungerer ikke i det hele tatt, men dersom jeg skal blinke til høyre eller venstre, går nødblinkerene på uavhengig av knappen. Har noen vært borti dette, og i såfall...hva gjør jeg?? Takker for svar :) Kanskje det hjelper å skifte blinklys olje :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg