OddiS Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hei hei, noen som vet hvor jeg skal feilsøke, hvis spoileren ikke virker, og jeg heller ikke får justert setene? (de er elektriske) jeg har kikka på div sikringer, men kan ikke finne noen som har gått... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Målt om det kommer strøm inn til motoren på spoileren? Hvis ikke, så kan det jo hende at bryteren har tatt kvelden.. Når det gjelder setene så kan det være at ledningene har blitt slitt av i leddet der du bøyer setet frem og tilbake. Var det på en jeg hadde, så tok av trekket på setene og skjøtet dem sammen igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 kablene er hele på den ene siden, og en er røket av på den andre. de virket tidligere, men ikke nå lengre, så jeg har en mistanke om at det er en sikring, som er gått, dette skjedde helt plutselig, samtidig, som at spoileren sluttet å virke, jeg har en teori om at det er noe med en sikring eller et rele å gjøre, men jeg har sjekket over alle sikringer, og alle ser ok ut. noen som vet hvilke(n) sikring, som går til dette? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg