Gå til innhold

Dekkexpress

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

Bestilte dekk fra dekkexpress for snart 3 uker siden, og betale med visa, og har enda ikke hørt noe fra dem! har sendt tre e-poster som de ikke svarer på, og dem svarer ikke på tlf. Har også ringt DHL som leverer dekk for dem og de sa at dem hadde ikke fått noen forsendelser fra dem i hele måneden. begynner å lure på om dette er en svindlebedrift!

 

noen her som har bestilt dekk fra dem og har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å kjøpe hos de, felger å dekk. Prøvde å ringe de, funket ikke, prøvde å sende mail 2 ganger, ingen respons. Hørte ingenting ifra de på nesten 4 måndter, så jeg skjønte da dette, og tok ikke sjansen på å handle fra de. Men vet noen andre har gjort dette, og dette fungerte, tror jeg. Men jeg tror ikke du kommer til å få sett dekka dine.. Ta kontakt med forbrukerombudet, og spør om råd.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Jeg kan bare si det slik at dere først og fremst må være LANDETS største idioter som kjøper ting å tang med forhåndsbetaling!

 

Du reiser dit! Du kjøper! betaler og HENTER varene dine!

Dette firmaet er svindel. og det lukter lange veien!

 

Du har blitt utsatt som mange andre.

 

Enig med deg om man faktisk har betalt på forskudd - hvilket betyr å sette pengene inn på konto før man har mottatt varene - ergo burde du vel være litt mer forsiktig med å dele ut idiot titler i øst og vest...

 

Det er ikke tilfellet i saken det diskuteres her - han har betalt med VISA og det er bare å ta kontakt med dem og forklare saken. Pengene vil da bli ført tilbake - det er 100% sikkert!

 

Ellers så synes det som om dette firmaet har klager i alle forum jeg tittet innom og det er endel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbake pengene mine, men det tok sin tid.

 

 

Sugekopp: å kalle folk for idioter fordi man har forhandsbetalt er å gå litt langt. I så å si alle nettbutikker når man betaler med Visa og mastercard blir det trekt fra kontoen før man får varen. Det er helt vanlig praksis på alle nettbutikker jeg har handlet hos, å jeg har handlet hos mange. Dette er første gang det ble problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem har sagt at NETTBUTIKKER er no bra saker?!?!

 

Jeg har ALDRI betalt en jævla nettbutikk på frihånd. jeg spør. HAR du delene på lager?.. JA? fint! send dem til meg i post oppkrav! værre kan det ikke bli! men ting som dekk kjøper jeg på en dekksjappe jeg kan reise til. å spare 200kr her enn der er bare waste of time for min del

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår