SkoKrem Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei! har handlet litt på netthandelen og lurer på hvordan jeg skal koble sammen det jeg har kjøpt.. Har kjøpt meg 2 stk proson 12" sub elementer som jeg skal mekke en sub ut av. må selfølglig ha en forsterker også, noen som har tips til hvilken forsterker som funker og hvordan jeg bør koble det? har fint lite peiling på bilstereo så forklar så enkelt som mulig. har sjekket at spilleren som jeg har har en pre out kobling så jeg tenkte jeg skulle koble forsterkeren på der. videre fra dette har jeg ikke peiling på ha jeg skal gjøre, noen som kan hjelpe meg? og hvor stor kasse trenger jeg til 2 stk 12" proson elementer på 300W hver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Enkel forklaring: Få noen til å gjøre det for deg, så slipper du å ødelegge noe... Kasseforslag bør følge med sub, gjør det ikke det, så KLAG, og forlang å få vite hvordan kasse de skal ha (ikke det at det har mye å si på sub til 100kr ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kassevalg har like mye å si på et element til 10 kr som på et element til 10 000,- kr, bare så det er sagt. Hva heter de elementene dine? Du har rett i at du må koble signalet fra spilleren til en ekstern forsterker. Det eneste du da trenger er strøm fra batteriet bak til forsterkeren og et jordingspunkt, helst, av bart metall i bagasjerommet. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg