Volvolover Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvor kan jeg få tak i dette og evt hva mer trenger jeg enn ratt?? Koblinger..osv.. Er ikke den store mullemekk på dette området...:P btw Skal ha sportsratt.. noe stilig.. noen som vet om noen sider eller lignende..?? På forhånd takk;) Siter Bruk vett, Ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Sjekk ut denne linken.. Finn Torget - Diverse VW deler selges. Passat og Golf. Skal selge rattet på bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hvor kan jeg få tak i dette og evt hva mer trenger jeg enn ratt?? Koblinger..osv.. Er ikke den store mullemekk på dette området...:P btw Skal ha sportsratt.. noe stilig.. noen som vet om noen sider eller lignende..?? På forhånd takk;) sånn har e i bilen min.. du trenger bare det å ratt adapter som passer til bilen din. du finner vel begge deler på autospar.no , i alle fall der e kjøpte mitt for noen år sia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvolover Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Digg ratt!!! Har lyst på sånn.. Hva betalte du for rattet? (passat kara) Står innpå autospar at ratt adapteren bare passer modeller fra 81-88... passer den på min bil? Siter Bruk vett, Ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg